Gå til innhold

Jeg er skilt og er invitert i konfirmasjon til en jente som eksen er onkel til. Hva er passende å gi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta har invitert meg i konfirmasjonen, men det er langt unna og jeg må jobbe, så jeg kommer ikke til å dra. Jeg vet hun ønsker seg penger, så hvor mye hadde du gitt?

Anonymkode: 5e653...426

Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet (endret)

Det kommer selvsagt an på økonomi, men til en person som jeg kun er «ex-tante» til, og trolig vil ha mindre å gjøre med med tiden, ville jeg gitt en gave i størrelsesorden 250-300 kroner.  

Endret av Margit Spat
AnonymBruker
Skrevet

500kr :) 

Anonymkode: cefde...398

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Margit Spat skrev:

Det kommer selvsagt an på økonomi, men en person som jeg kun er «ex-tante» til, og trolig vil ha mindre å gjøre med med tiden, ville jeg gitt en gave i størrelsesorden 250-300 kroner.  

enog

Anonymkode: 96e60...3ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var inngift tante i 15 år, og pga ekssamboer ikke ønsket jeg skulle ha kontakt med hans familie, ble jeg heller ikke invitert til konfirmasjon til min "tidligere" nevø. Jeg har forøvrig et godt forhold til både min ekssvigerinne og sønnen, og skjønner at det ikke var lett for henne. Jeg valgte å gi kr 500,-

Anonymkode: d57bf...55e

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jenta har invitert meg i konfirmasjonen, men det er langt unna og jeg må jobbe, så jeg kommer ikke til å dra. Jeg vet hun ønsker seg penger, så hvor mye hadde du gitt?

Anonymkode: 5e653...426

Kommer an på økonomien, men alt fra 200-500 kroner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...