ung og usikker Skrevet 30. mai 2017 #1 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Hei! Jeg har et problem som har plaget meg helt siden jeg kom i puberteten. Og det er at fettet legger seg (av alle steder) rundt kneskålen min. Store valker over og på siden som ødelegger siluetten av beina mine ekstremt. Ikke kan jeg gå i shorts/kjoler/bikini om sommeren, bukser funker dårlig for de er ikke laget for at bein har fett på dette området. Jeg har prøvd det meste for å få dette bort, men til og med når jeg var alvorlig undervektig ville ikke fettet på dette området helt bort. Noen som har lignende erfaringer? Vet hva som må til for å fjerne dette for godt? er fettsuging/smartlipo det eneste som kan funke? Hilsen desperat og drittlei beinhater Endret 8. juli 2017 av ung og usikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Del Skrevet 30. mai 2017 Tenker at hvis det er så ille som du beskriver(at du ikke får bukser over kneet),så ville jeg vurdert fettsuging på det området. Jeg er ikke for fettsuging til vanlig, men når det er snakk om slike tilfeller, så synes jeg man kan gjøre det. Anonymkode: 3bd3b...286 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debattanten Skrevet 1. juni 2017 #3 Del Skrevet 1. juni 2017 Du er nok bare ung, usikker og har lav selvtillit. Skulle bedt det om å poste et bilde, så vi kunne avkreftet dette, men forumet tillater ikke det lenger. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 1. juni 2017 #4 Del Skrevet 1. juni 2017 På 30.5.2017 den 22.48, ung og usikker skrev: Hei! Jeg har et problem som har plaget meg helt siden jeg kom i puberteten. Og det er at fettet legger seg (av alle steder) rundt kneskålen min. Store valker over og på siden som ødelegger siluetten av beina mine ekstremt. Ikke kan jeg gå i shorts/kjoler/bikini om sommeren, bukser funker dårlig for de er ikke laget for at bein har fett på dette området. Jeg har prøvd det meste for å få dette bort, men til og med når jeg var alvorlig undervektig ville ikke fettet på dette området helt bort. Noen som har lignende erfaringer? Vet hva som må til for å fjerne dette for godt? er fettsuging/smartlipo det eneste som kan funke? Hilsen desperat og drittlei beinhater Har aldri sett det du beskriver, har du bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #5 Del Skrevet 1. juni 2017 Jeg vet akkurat hva du mener. Noen av oss har fettansamlinger ved knærne, og det har ikke med overvekt å gjøre, Det er altså fett, og ikke psykisk, som en ab ser ut til å tro over her. Problemet er bl.a at det blir mer komplisert å finne bukser som passer, og selvsagt at man gjerne ville hatt ben uten en synlig fettpute på innsiden av knærne. Var jeg deg, ville jeg kontaktet en anerkjent plastisk kirurgisk klinikk for vurdering og ta det derfra. Fettsuging av innside knær er en helt vanlig prosedyre. En plastisk kirurg med erfaring med fettsuging av knær vil fortelle deg hva som er mulig å få til med akkurat din kropp, og hvordan prosessen foregår. Hvis du bare innbiller deg at du har mye fett der, vil du også få beskjed om det. Jeg har hørt at smartlipo hverken er smertefritt eller på noen måte så fantastisk oppstrammende og flott som reklamen sier, men om det stemmer vet jeg ikke. Anonymkode: c3b58...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 1. juni 2017 #6 Del Skrevet 1. juni 2017 Her skriver de om det. Synes ikke bildet vitner om spesielt mye fett på knærne, men... http://iform.nu/trening/valker-pa-knarne-til-kamp-mot-knepolstring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #7 Del Skrevet 1. juni 2017 3 timer siden, Tvist skrev: Her skriver de om det. Synes ikke bildet vitner om spesielt mye fett på knærne, men... http://iform.nu/trening/valker-pa-knarne-til-kamp-mot-knepolstring Artiklen du linker til er bare tull! Kanskje det var poenget ditt..? Personen på bildet er tynn og døde som står i artikkelen er ikke sant. Man kan ikke punkslanke. Anonymkode: e3dc9...830 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 1. juni 2017 #8 Del Skrevet 1. juni 2017 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. sofie777, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 2. juni 2017 #9 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg tror dette sitter mer i hodet ditt enn det faktisk er et reelt problem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Del Skrevet 2. juni 2017 Jeg skal ikke ta stilling til hvorvidt ts sine knær er spesielt omgitt av fett eller ikke, men det kan være både reelt og påfallende på enkelte. Jeg er en av dem. Her kommer et eksempel: http://www.lipo-book.com/index.php?chapteri Anonymkode: 225e1...d9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå