Gå til innhold

Introdusere ny kjæreste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når barna har blitt større, tidlig i tenårene, når er det greit å presentere barna for den nye kjæresten? Hvor lenge bør man ha kjent hverandre først?

Min eksmann og jeg er veldig uenige om dette og jeg vil gjerne ha forskjellige innspill på problemstillingen. 

Er det best å vente lenge, hva er lenge og hvorfor? Er det bedre å presentere barn og kjæreste for hverandre ganske snart?

Anonymkode: 954e2...dbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener etter å ha kjent den nye i minst ett år. Man blir ikke skikkelig godt kjent på kort tid. Så vet man om det varer eller ikke.(barna slipper å møte nye kjærester til mamma/pappa hele tiden)

• Liker 3
Skrevet

Hva mener du?  Raskt etter brudd mellom mor og far, eller raskt etter at man har truffet en kjæreste? 

Jeg mener at barn må forskånes for å stadig måtte bli presentert for mor eller fars nye kjærester.  Barn, og ikke minst tidlig ungdom, er ikke klar for denne delen av voksenlivet.  Altså er mitt svar på dine spørsmål avhengig av hvor ofte du skifter kjæreste. 

Kjenner foreldre som skifter ofte, og som hver gang er like overbevist om at det er et seriøst forhold.   Da bør varsellampene lyse!     

AnonymBruker
Skrevet

Når du er bombesikker. Min eks sine barn har møtt 5 partnere i løpet av to år som de har knyttet seg til, blitt glade i og mistet 4 av dem. Det er galskap! 2 på mors side og 3 på fars side... Forholdene har vart fra et halvt til ett år... 

Anonymkode: 1a220...ccb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...