Naken Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Tredje juledag kom vi hjem, med Idefix, vår lille Cairn terrier valp. De første dagene med ham i hus har gått over all forventning! Vi kjørte i 7 timer fra oppdretteren og hjem til oss, og bilturen gikk kjempebra. Han bare koste på fanget. Da vi kom hjem spiste han opp all maten, og på natta sov han hele tiden, uten så mye som et pip! Allerede andre dagen hos oss var han husvarm som bare det, og herja og lekte som en villmann. Han er en skikkelig liten tøffing! Tror han er kjempenifs når han knurrer og bjeffer på noe. (men så kan det pluttselig bli litt for nifst for ham, og da piler han og gjemmer seg, feigingen. Han har det også veldig gøy med å stikke av med tingene våre, sånn som BH'ene mine og sånn, og så gjemmer han det under juletreet, som han mener er hans plass. Jeg kunne snakke om han i timevis, for han er så søøøt, men jeg får vel gi meg nå. :oops:
Brunhilde Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Gratulerer med nytt familiemedlem. Cairn Terrieren er nå en søt liten krabat også da!
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Gratulerer! Og jeg vet akkurat hvordan du har det. På mandag er Anthon (også en terrier) ti uker og har vært hos oss i to. Verdens nydeligste. Akkurat som din. Hva heter han/hun? Lykke til!
Naken Skrevet 1. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2005 Han heter idefix. Navnet på papiret er Cairnstar's Makrian. Har sett Anton fon friizbee, han er nydelig han og ja! :-) Her er bilde av ham. Og et til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå