Fotballmamma Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Har søkt PPU fra høsten, deltid på Høgskolen Innlandet, Hamar - står på venteliste som nr. 6. Er det noen med erfaring fra tidligere år som kan si noe om sannsynligheten for å komme inn?
-Carrie Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Jeg lurer på det samme. Jeg står som nr 11 på en annen skole. Har også søkt i Hamar, men jeg har tatt et årsstudium i år, så får ikke svar der før i juli;/ Kan jeg spørre hvilken bakgrunn du har?
Fotballmamma Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #3 Skrevet 31. mai 2017 9 timer siden, -Carrie skrev: Jeg lurer på det samme. Jeg står som nr 11 på en annen skole. Har også søkt i Hamar, men jeg har tatt et årsstudium i år, så får ikke svar der før i juli;/ Kan jeg spørre hvilken bakgrunn du har? Jeg har bare bachelor, fordypning i spes.ped og 60 studiepoeng i samfunnsfag. Får svar fra flere lokale opptak i morgen, men begynner å tvile på om jeg kommer inn. Pga krav om master fra høsten 2019 er søkertallene veldig høye. Hvilken bakgrunn har du?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Jo flere plasser, jo større sannsynlighet for at noen faller fra. Jeg vil tippe du har en fair sjanse til å komme inn. Husk at mange av de som har søkt, sannsynligvis ikke har denne skolen som førstevalg, siden det er vanlig å søke mange steder. En del vil nok derfor takke nei hvis de kommer inn andre steder. Anonymkode: 84d45...29d
-Carrie Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 2 timer siden, Fotballmamma skrev: Jeg har bare bachelor, fordypning i spes.ped og 60 studiepoeng i samfunnsfag. Får svar fra flere lokale opptak i morgen, men begynner å tvile på om jeg kommer inn. Pga krav om master fra høsten 2019 er søkertallene veldig høye. Hvilken bakgrunn har du? Jeg har bachelor i økonomi + 60 studiepoeng i samfunnsfag. (Dvs jeg har 45 per nå, men har akkurat hatt eksamen i de siste 15 studiepoengene). Veldig spent på om jeg kommer inn noen steder med "bare" bachelor + et fag til. Jeg tipper du har god sjans som nr 6 Det kom opp i søknadsweb at jeg stod på venteliste på Nord universitetet, men har ikke fått beskjed om hvilken plass. Sendte Mail og spurte om jeg kunne få vite hvilken plass, men ingen svar.. åh, jeg misliker denne ventingen altså..
Fotballmamma Skrevet 31. mai 2017 Forfatter #6 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, -Carrie skrev: Jeg har bachelor i økonomi + 60 studiepoeng i samfunnsfag. (Dvs jeg har 45 per nå, men har akkurat hatt eksamen i de siste 15 studiepoengene). Veldig spent på om jeg kommer inn noen steder med "bare" bachelor + et fag til. Jeg tipper du har god sjans som nr 6 Det kom opp i søknadsweb at jeg stod på venteliste på Nord universitetet, men har ikke fått beskjed om hvilken plass. Sendte Mail og spurte om jeg kunne få vite hvilken plass, men ingen svar.. åh, jeg misliker denne ventingen altså.. Jeg er også på venteliste på Nord, aner ikke hvilken plass. Men - HURRA - nå fikk jeg beskjed om at jeg var tatt inn i Østfold. Så får iallfall gjennomført PPU, selv om det er litt langt unna hjemstedet mitt. (Skal gå deltid samtidig som jeg jobber, så er ikke veldig nøye hvor jeg går, må reise uansett.) Håper likevel jeg kommer inn på Nord eller Hamar, så er det litt nærmere der jeg bor.
-Carrie Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 40 minutter siden, Fotballmamma skrev: Jeg er også på venteliste på Nord, aner ikke hvilken plass. Men - HURRA - nå fikk jeg beskjed om at jeg var tatt inn i Østfold. Så får iallfall gjennomført PPU, selv om det er litt langt unna hjemstedet mitt. (Skal gå deltid samtidig som jeg jobber, så er ikke veldig nøye hvor jeg går, må reise uansett.) Håper likevel jeg kommer inn på Nord eller Hamar, så er det litt nærmere der jeg bor. Gratulerer så masse med plass! 😃 Alle stedene jeg har søkt er egentlig et stykke unna hjemmet mitt. Men håper bare jeg kommer inn en eller annen plass
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå