Miranda16 Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Jeg vurderer å ta botox for første gang og lurer på hva jeg se etter for å forsikre meg om at personen er kvalifisert, er profesjonell og kan håndverket sitt?
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Lurer på det samme. Skal ta botox i en myserynke jeg har fått. Klarer ikke å slappe av i området og har mye spenningshodepine. Legen min mente botox var verdt et forsøk. Anonymkode: 7188c...067
Antoinette Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Se på behandleren, hvis hun selv ser ut som det ville botoxhelvete så finn en annen beh.
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 Se på klinikken, renhold og omgivelser. Be om referanser og be om å få se sertifiseringer, gjerne på at vedkommende er sykepleier også. Hvordan sykepleieren ser ut trenger ikke ha noe å bety da man sjeldent eller aldri setter på seg selv Anonymkode: 1b198...be1 1
Pipa Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Du vil ha en lege til å sette injeksjoner, ikke en sykepleier eller lignende. Og dyrest er ikke alltid best, men dette er ikke plassen å spare penger på. bor du i nærheten av en større by, Google navnet til den du vurderer å få behandling fra. La behandleren få ha styringen, men med innspill fra deg. Føler du at du blir overkjørt på konsultasjonen, velg en annen. Da jeg satte Restylane første gang sa min behandler " jeg liker pølser, men ikke i ansiktet på jenter" da viste jeg at jeg ikke ville ende opp med alt for mye og at jeg var i trygge hender! 1
chi Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 De skal ha på seg et skilt som viser at de er autorisert, utstedt fra for.eks Galderma/Restylanenorge.no
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #7 Skrevet 2. juni 2017 Gå der det er lege som setter. Anonymkode: 5d3d4...cd0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #8 Skrevet 2. juni 2017 På 31.5.2017 den 11.10, Antoinette skrev: Se på behandleren, hvis hun selv ser ut som det ville botoxhelvete så finn en annen beh. Hehe, jeg fikk sjokk når jeg så hun som satt botox på meg! Det ga meg en tankevekker på at jeg ikke måtte la meg påvirke for mye av tv og tilgjengelighet på å fikse på utseendet.... Men hun var kjempe effektiv og jeg fikk en veldig positiv opplevelse med prosessen! Det viktigste er å se etter en klinikk som har god omtale, ikke velg en som bare er flink til å reklamere for seg, les erfaringer fra andre og reviews! Om du kan finne klinikken på Facebook, så er det ofte kundeanmeldelser på siden dems. Da velger du heller den med 80 anmeldelser, enn den med 4. Sørg for at det er kosmetisk sykepleier de har, og ikke bare en "vanlig sminkeinteressert" som jobber på klinikken. Botox er trossalt et legemiddel, og de skal ha utdanning i stikk de som gjør det. Det sagt, jeg var strålende fornøyd de første ukene! Men begynner å angre litt nå... Jeg tok i sinnarynken, og det er umulig å se sint ut. Brynenes ytterkant kan jeg fortsatt bevege og se glad ut, men jeg kan ikke reagere med misnøye, alvorlighet eller sinne i ansiktsuttrykket i samtaler eller situasjoner jeg ville brukt og hatt nytte for denne mimikken. Prøver jeg å se sint ut, kniper bare øynene seg igjen og myser, det ser helt merkelig ut. Spesielt plagsomt er det i seriøse samtaler der man vanligvis reagerer som lytter med å vise ansiktsuttrykk, og jeg blir sittende som en stiv og tom(dum?)/mimikkløs lytter i stedet. MEN det er jo det botox gjør, lammer muskelen, og jeg tok i sinnarynken for å ikke se sint ut hele tiden da jeg hadde en tendens til å spenne musklene og gå med sint uttrykk hele tiden, ble fornøyd med hvor lite vondt det var og resultatet, men merker altså at jeg savner det å faktisk kunne vise sinne av og til også..... Anonymkode: 09083...dc7 1
altflyter Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Sjekk anmeldelser på nettet, snakk med kjentfolk som har gjort det, sjekk ut nettsidene: Virker de seriøse? Virker nettsiden profesjonell og er på godt norsk, så er det en god start i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #10 Skrevet 2. juni 2017 Noen som har steder dere anbefaler i Porsgrunn/Skien? Anonymkode: 180e7...306
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå