Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flytter snart inn i et nytt kollektiv og tenkte å be inn til en liten "innflytningsfest". Problemet er at jeg har ikke så mye erfaring å ha fest/selskap osv. Jeg kan synes det er vanskelig å ta initiativ og synes det kan være skummelt. Nå er det på tide, for jeg vil ikke framstå som utakknemlig når jeg blir bedt på ting ofte!

hva gjør man på en sånn type fest? Burde jeg servere mat/drikke? Burde man dra videre på byen? Jeg er 20, men et par av vennene mine har ikke fylt 20 enda, og da er det kanskje ikke gøy å dra ut i Oslo?

Anonymkode: b6cc5...533

Skrevet

Når du bare er 20 så stilles det ikke mye krav til en innflytningsfest. Kjøp inn potetgull og isbiter og fiks noe bra musikk. I den alderen er folk bare gla for å ha en fest å gå på 😂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Kvinne87Rogaland skrev:

Når du bare er 20 så stilles det ikke mye krav til en innflytningsfest. Kjøp inn potetgull og isbiter og fiks noe bra musikk. I den alderen er folk bare gla for å ha en fest å gå på 😂

Men burde vi dra videre ut på byen? Burde jeg ha skikkelig party eller bare en avslappa kveld med noen folk? 

AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2017 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Men burde vi dra videre ut på byen? Burde jeg ha skikkelig party eller bare en avslappa kveld med noen folk? 

Videre på byen. 

Så gir du dine nye roomates et godt inntrykk :) 

Anonymkode: 9a718...b77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk stemningen etterhvert :) Noen ganger vil folk på byen, andre ganger ikke.

Anonymkode: 24a61...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp litt potetgull/snop. Hvis du vil være tidenes vert lager du jelly shots, men det er ikke noe krav om det. Bare inviter, ha spotify og snacks klart, så drar dere ut på byen etter kl. 23 en gang hvis gjestene ønsker det :)

Anonymkode: 38c4c...702

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare inviter alle du vil ha. Som regel er det bare halvparten som dukker opp. Så tar du kvelden som den kommer og koser deg. Hvis dere finner ut at dere vil på byen, så gjør dere det.

Ikke lag et helt opplegg. Ta det på sparket. Ellers blir stemningen anspent. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen, er skikkelig nervøs! Men hvis vi vil på byen, hva med de som ikke er 20? er ingen bra steder for de under 20...hun ene bor i en annen by, så hun må sove hos meg! Jeg kan jo ikke dra uten henne...eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...