Gå til innhold

Dildo som lukter!

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sist ?? Det er første gang jeg lager et innlegg her inne, så tror du blander meg med noen andre :) herlighet..

Anonymkode: 608be...76d

OK!! Da beklager jeg for det..Helt ærlig altså..Du skjønner,det var et TROLL her inne(og er her fortsatt innimellom) og derfor jeg blandet.Sorry for det..Det burde kansje stå noe i bruksanvisningen ang. lukt..Den er jo ny ikke sant,hjelper kansje å la den ligge i varmt vann evnt. bruk våtservietter..Tror nok lukta forsvinner etterhvert..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Tyrk40 skrev:

Lukter den fisk som den kuken du har mellom bena TROLLET...:hoho::hoho:Uansett om det er TROLLET igjen eller ikke,så skal bør det hjelpe om du vasker den i alkohol..Du hadde jo duppet kuke-tuppen i alkohol sist,så du har nok erfaring med det:hoho::hoho::hoho:

Evnt.vann med klor..

Sa trollet :fnise:

Anonymkode: 490f4...2cd

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja har gjort det nå:) 

Bra! Hva sa de i butikken?

Fikk du igjen pengene?

Anonymkode: f1ccf...7aa

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra! Hva sa de i butikken?

Fikk du igjen pengene?

Anonymkode: f1ccf...7aa

Jeg har sendt Mail, kjæresten som bestilte på nettet. Men jeg nekter å bruke den pga lukten:p Hehe. Kan jo ikke vær bra :) så får vente å se hva de sier. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Tyrk40 skrev:

OK!! Da beklager jeg for det..Helt ærlig altså..Du skjønner,det var et TROLL her inne(og er her fortsatt innimellom) og derfor jeg blandet.Sorry for det..Det burde kansje stå noe i bruksanvisningen ang. lukt..Den er jo ny ikke sant,hjelper kansje å la den ligge i varmt vann evnt. bruk våtservietter..Tror nok lukta forsvinner etterhvert..

åja, men det går fint. Begynte å lure. Følte meg nesten litt dum som spørte dere om dette :P ja, har prøvd å vasket den, men da luktet det enda mer. I hele rommet også, uff! Får prøve å la den "lufte" seg. Står NON toxic så håper ikke det er noe "farlig" :P 

og hva mener dere med troll? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

åja, men det går fint. Begynte å lure. Følte meg nesten litt dum som spørte dere om dette :P ja, har prøvd å vasket den, men da luktet det enda mer. I hele rommet også, uff! Får prøve å la den "lufte" seg. Står NON toxic så håper ikke det er noe "farlig" :P 

og hva mener dere med troll? 

Troll(e) tråd =Tulle tråd

Ja,'lufte' laksen er det jo oss gutta som pleier å gjøre,:)men du får prøve å 'lufte' den du også..Klor+ litt vann kan også hjelpe,husk å skylle godt etterpå..

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud :P den er helt ny. Det står ;"non toxix" men uansett. Lukter gummi så jævlig ?:p

Kjedellig. Har også vært uheldig og fått noen slike. Se om du kan finne ut hva materiale den er laget av, se på eska eller nettet. Og så er det å kjøpe en ny som er i et annet materiale. Det er noe sttinker helt sykt og noen som er greie. Men om en har kondom på den så er det nok greit. Som noen andre skriver. og tror nok noen runder i vaskemaskinen vil ogsp knekke stanken. He he brok den som en vaske  ball en stund.

Anonymkode: d59eb...808

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...