Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Den norske kjente musikeren Sigurd Køhn fra Bærum er meldt savnet i Asia. Hele familien var på ferie der og far og sønn er meldt savnet. Hans kone derimot ble lettere skadd.
Brunhilde Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Veldig mange andre er også savnet. At noen har et kjent navn gjør ikke saken mer eller mindre tragisk.
strangeways Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Veldig mange andre er også savnet. At noen har et kjent navn gjør ikke saken mer eller mindre tragisk. Du har visst alltid en hyggelig kommentar å komme med, du Jeg kan ikke tenke meg noen som kler avataren sin bedre enn nettopp deg!
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Poenget med tråden er vel ikke at noen er mer verdt enn andre...men at det er lettere å identifisere seg med katastrofen dersom en mer kjent person represnterer alle skjebnene bak tallene på papiret. Jeg håper letemannskapenen finner Sigurd Køhn. Det er tragisk dersom de savnede ikke blir funnet snart.
Siri Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 Skriver under på Brunhilde sitt innlegg. Dessuten har jeg aldri hørt om fyren. For all del, trist for han og familien hans, som det er er for alle de andre.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 Det er kjempetrist for alle som fortsatt er avnet og ikke meldt funnet. Også for Køhn.
Brunhilde Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 Slettet. Gjestene nedenfor har rett. Det jeg skrev i mitt første innlegg står jeg for.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #8 Skrevet 1. januar 2005 Skam dere her dere sitter og krangler om dette.....dere er patetiske...
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #9 Skrevet 1. januar 2005 Nemlig...tenk å kverulere på tapte menneskeliv. Ufyselig gjort av dere midt oppe i katastrofene.. :-(
Usikker Skrevet 1. januar 2005 #10 Skrevet 1. januar 2005 For de som har mistet/savner sine nærmeste så er det helt uvesentlig om man er kjent eller ikke. Savnet, sorgen og uvissheten er grusom - uansett. Medfølelse og forståelse må vi alle vise. Vi som ikke er personlig rammet bør kunne utvise vanlig, normal folkeskikk. Det er en helt ufattelig tragedie som utspiller seg i disse dager. Ingen bør være uberørt av det som skjer. Usikker -moderator-
Superlammet Skrevet 1. januar 2005 #11 Skrevet 1. januar 2005 Har fått vite mange navn på nordmenn som er savnet. Om personen er kjent eller ikke har lite å si, skjebnen er den samme dessverre. Og jeg er enig med gjesten som sa at det er lettere å identifisere seg dersom det er et navn man kan lese om, også uansett om personen er kjent eller ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #12 Skrevet 1. januar 2005 Det er jo trist å få en liste over savnede navn....man håper jo i det lengste at de lever et eller annet sted, samtidig som de fleste sier man må anta at de er omkommet. :-(
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #13 Skrevet 1. januar 2005 Hvor kan jeg finne listen over savnede? Eller er den ikke offentlig enda? Jeg synes dette er tragisk, uansett hvem det er.
Brunhilde Skrevet 2. januar 2005 #14 Skrevet 2. januar 2005 Jeg tror Norge har valgt å ikke offentliggjøre den inntil videre. Finnland har frigitt sin liste. Jeg vil tro at listen legges ut her når den er klar.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2005 #15 Skrevet 2. januar 2005 www.vg.no har en savnet liste, men den er langt fra fullstendig. Vi føler med alle som har mistet eller som savner noen, her vi bor får ungene en tung dag på skolen på tirsdag.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2005 #16 Skrevet 2. januar 2005 Listene på navn over savnede og døde blir offentliggjort i morgen, mandag.
Brunhilde Skrevet 2. januar 2005 #18 Skrevet 2. januar 2005 Det står faktisk her, og jeg syns det er fælt, alt blir på en måte så endelig når det står på trykk...
Gjest Caroline gjest Skrevet 2. januar 2005 #19 Skrevet 2. januar 2005 http://www.bt.no/utenriks/flodbolgen/article325767 Det er tragisk at mennesker mister livet på denne måten og at familier må lete etter sine ektemenn og barn.... Tenk selv å feriere med din familie og plutselig forsvinner dine nære med et knips...og du vet ikke hvor de er! Mine tanker går til alle de norske i området spesielt, men også til andre.
Gjest Caroline, gjest Skrevet 2. januar 2005 #20 Skrevet 2. januar 2005 http://interaktiv.vg.no/spesial/flodbolgen/SISTE.html Her er bilde og navn på noen savnede nordmenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå