Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

skal på en kort tur til London om et par uker. Tenker da å bruke tiden mest til shopping. Noen som har forslag til områder/spesifikke butikker man bør stikke innom? 

Er dame, nærmer meg 30, prøver å få litt mer "ordentlig" stil (typ ikke hettegenser o.l. Liker skjorter, fine topper og jeans for eksempel). Treningstøy trengs også - for ikke å snakke om (trenings)sko! Og undertøy. 

Skal bo på St. Giles, så fint med noe ikke ALT for langt unna da tiden er begrenset. Har klart tenkt ut Primark, dorothy perkins, topshop... 

Ellers takknemlig for alle andre tips også - jeg har vært der før, men reiser med foreldre som aldri har vært der.

Skrevet

De har den store flagship butikken til Nike på Oxfordstreet, samt topshop. 

Hvis du vil ha alt samlet på ett sted, vil jeg tatt en dagstur til Westfield. Her har de fra Louis Vuitton, til Victoria Secret Pink. Har alt mulig.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
55 minutter siden, elvital skrev:

litt mer "ordentlig" stil

Har klart tenkt ut Primark,

:ohmy::frkk:

Endret av Overrasket
Skrevet
4 minutter siden, Overrasket skrev:

:ohmy::frkk:

treningstøy funker derfra, undertøy og ofte ;) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, Svartedauden skrev:

Hvis du vil ha alt samlet på ett sted, vil jeg tatt en dagstur til Westfield. Her har de fra Louis Vuitton, til Victoria Secret Pink. Har alt mulig.

Usikker på om jeg får til det siden vi bare skal være borte én natt. Men skal ha det i bakhodet! Takk!

Endret av elvital
AnonymBruker
Skrevet

Westfield er ikke langt unna, bare noen få stopp på den røde linja. Der har du alt du trenger på ett sted. Anbefales virkelig! Og Primark ligger rett nedenfor hotellet du skal bo på, og undergrunnen er rett ved siden av.

Anonymkode: 24cd6...495

AnonymBruker
Skrevet

Sports Direct har billig, ordentlig treningstøy. Jeg ville sjekket ut H&M Trend, Zara, Topshop, New Look og Urban Outfitters. 

Anonymkode: e0795...34f

Skrevet
1 time siden, Svartedauden skrev:

Hvilken av Westfieldene er det som er så enormt stor?

Trodde det var den øst i London, men da jeg var en tur i olympiaparken ifjor sommer var jeg og innom Westfield siden den ligger helt i området. Og jeg må ærlig talt si jeg syntes ikke den var så enorm som man skal ha det til. Så derfor spør jeg om det er den ander Westfield som er så kjempestor.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kjetil E skrev:

Trodde det var den øst i London, men da jeg var en tur i olympiaparken ifjor sommer var jeg og innom Westfield siden den ligger helt i området. Og jeg må ærlig talt si jeg syntes ikke den var så enorm som man skal ha det til. Så derfor spør jeg om det er den ander Westfield som er så kjempestor.

Den som ligger ved Shepherd's Bush er rimelig stor ja.

Skrevet

Berskha ligger på oxford street. Gap. En jeg ikke husker hva heter men ligger vegg i vegg ned top shop. River island. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den som ligger ved Shepherd's Bush er rimelig stor ja.

Takk da er det nok den som er den virkelig store og ikke den som ligger ved Olympiaparken.

Skrevet
1 time siden, Kjetil E skrev:

Shepard Bush tror jeg... Er ihvertfall den første som kommer opp. Gigantisk, med alle luksus butikkene, og mange andre butikker.

Gjest Birti
Skrevet

Jeg handler ofte bluser, kjoler som også kan brukes på jobb, skjørt etc på House of Fraser i Oxford St. Er en department store (hva heter det på norsk egentlig?) med masse ulike merker. Ofte ganske ok priser også! De har mye fint av bukser også, men jeg har litt for lange bein som regel :P Er også veldig glad i Dorothy Perkins - veldig mye klassisk fint til en fin pris!

Gjest Overrasket
Skrevet
29 minutter siden, Birti skrev:

department store (hva heter det på norsk egentlig?) 

Varehus, varemagasin.

Gjest Birti
Skrevet
27 minutter siden, Overrasket skrev:

Varehus, varemagasin.

Takk! :D

Skrevet

Takk for gode tips alle sammen :)

• 6 år senere...
Skrevet

Oh ja, London har alltid et bredt spekter av alternativer.
I tillegg til de du har nevnt, bør du vurdere å besøke Oxford Street, som huser mange populære high street motemerker. For en mer 'riktig' stil, kan du finne butikker som Zara, H&M og Marks & Spencer tiltalende. Når det gjelder nettshopping, foretrekker jeg sterkt Trymodest.
Hvis du er ute etter unike funn, kan du utforske Covent Garden, kjent for sine boutiquebutikker og uavhengige merker.
Mens du er i St. Giles-området, kan du også vurdere å utforske British Museum, som ligger i nærheten og gir en fascinerende kulturell opplevelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...