AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Jeg har noen rare ting som skjer med kroppen min for tiden.. Vet ikke helt hva det er, har ikke opplevd noe av dette før.. Kan det være pga eggløsning, fordi jeg sluttet på pillen eller graviditet......? - i går tørket jeg meg og det var lyslyse rosa på papiret. Mange timer etter samleie og mange tiss etter samleie også. - I dag tørket jeg meg og en liten klump kom på papiret og det hadde nesten samme konsistens som en busemann (ikke hatt samleie) - Kjæresten sier jeg har blitt ekstremt mye trangere, at det er som om veggene i skjeden er hovnet opp. - Jeg er EKSTREMT kåt, sånn helt sinnssykt! vil ha sex HELE tiden! Pga medisiner så pleier ikke jeg å ha så veldig høy sexlyst.. - I følge mensenappen min skal jeg visstnok ha eggløsning i dag, noe jeg tror kan stemme. Har vondt i magen og spesielt veldig vondt i ryggen! Ja jeg har ubeskyttet sex, sluttet ufrivillig på pillen før 17 mai fordi jeg glemte å gå på apoteket...... Anonymkode: 92cde...b5c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #2 Skrevet 31. mai 2017 Høres for meg ut som du kanskje kan være gravid... Ville tatt en test ☺ Anonymkode: 8c3c5...9a9 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høres for meg ut som du kanskje kan være gravid... Ville tatt en test ☺ Anonymkode: 8c3c5...9a9 Jupp, dette kan være såkalt festeblødning . Ta en test! Anonymkode: da7f4...c75
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres for meg ut som du kanskje kan være gravid... Ville tatt en test ☺ Anonymkode: 8c3c5...9a9 Ts her! Nå i dag har det vært veldig mye vondter i nedre mageregion og mye gjennomsiktig slim i trusen/på dopapiret. Dette er vel mer eggløsning enn graviditet? Jeg har ikke peiling på sånne ting, men nå legger jeg jo merke til alle rare ting som skjer! Anonymkode: 92cde...b5c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Vanskelig å si sikkert, høres ut som meg når jeg ble gravid... fikk en del mer utflod og spreng nederst i magen. Kjøp en test i morgen 👍☺ Anonymkode: 8c3c5...9a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå