AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #121 Skrevet 1. juni 2017 10 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg er masochist Oki... Anonymkode: e2c60...def 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #122 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Her inne blir vi jo løgnere om vi sier mot dere, så jo, her inne dikterer dere hva alle kvinner liker. Du skriver at DU ikke har noen spesielle preferanser. Mine observasjoner av hva kvinner generelt svarer på spørsmålet om størrelsen betyr noe viser noe helt annet. Der er det stort sett entydig at tykkelsen er viktigst, halvparten syns lengden også er viktig og resten bryr seg ikke så mye om lengden bare den er over x cm. Er det noe det er enighet om er det tykkelsen. Jeg tror på deg at du ikke bryr deg, men at du skal snakke for andre kvinner sånn som du gjør... Hadde disse kommentarene fra kvinner jeg har observert vist vært litt mer nyanserte, så kanskje jeg hadde trodd på deg. Men det skjer ikke med at én person bastant benekter det menn har erfart. Anonymkode: 0224c...90f
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #123 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du skriver at DU ikke har noen spesielle preferanser. Mine observasjoner av hva kvinner generelt svarer på spørsmålet om størrelsen betyr noe viser noe helt annet. Der er det stort sett entydig at tykkelsen er viktigst, halvparten syns lengden også er viktig og resten bryr seg ikke så mye om lengden bare den er over x cm. Er det noe det er enighet om er det tykkelsen. Jeg tror på deg at du ikke bryr deg, men at du skal snakke for andre kvinner sånn som du gjør... Hadde disse kommentarene fra kvinner jeg har observert vist vært litt mer nyanserte, så kanskje jeg hadde trodd på deg. Men det skjer ikke med at én person bastant benekter det menn har erfart. Anonymkode: 0224c...90f Da har du tydeligvis ikke fulgt med, eller bare oversett de som er enig med meg, som mange andre mannfolk gjør. For jeg har sett MANGE innlegg her fra kvinner som er enig med meg, og få som mener at over gjennomsnittet eller langt over gjennomsnittet er best. joda tykkelsen er viktigere en lengden, men den trenger ikke være OVER gjennomsnittet tykk for å funker. Så lenge man vet å bruke det man har, og DET er de fleste kvinner jeg kjenner, og har snakket med på nett, enig med meg i. men vi lyver jo bare, så hvorfor gidde..
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #124 Skrevet 1. juni 2017 8 minutter siden, kattepusen skrev: Da har du tydeligvis ikke fulgt med, eller bare oversett de som er enig med meg, som mange andre mannfolk gjør. For jeg har sett MANGE innlegg her fra kvinner som er enig med meg, og få som mener at over gjennomsnittet eller langt over gjennomsnittet er best. joda tykkelsen er viktigere en lengden, men den trenger ikke være OVER gjennomsnittet tykk for å funker. Så lenge man vet å bruke det man har, og DET er de fleste kvinner jeg kjenner, og har snakket med på nett, enig med meg i. men vi lyver jo bare, så hvorfor gidde.. For de fleste kvinner er nok en tykkelse rundt det gjennomsnittet som har kommet fram i denne tråden en skuffelse. Teknologisk har vi fortsatt mye å gå på, heldigvis, så kanskje en dag i fremtiden vil å få bedre metoder for penisfortykkelse Anonymkode: 0224c...90f
Sphere Skrevet 1. juni 2017 #125 Skrevet 1. juni 2017 God sex er delt opp i mange forskjellige faktorer. Seksuell kjemi, tenning, lidenskap, selvtillit, lekenhet, forspill, kyssing, tungearbeid, fingerarbeid, fetisjer, kinkyhet, samarbeid, seksuell samkjørhet, penisstørrelse, vaginastørrelse. Alt dette går inn under en totalpakke når to parter møtes. Viktigheten av hver enkelt faktor vil variere etter hvem man møter, men man ser med seg selv hvilke faktorer man pleier å se på som viktige. Hvor viktig er egentlig penisstørrelse i denne totalpakka? Jeg tror vi menn må bli flinkere til å innse at det ikke er så viktig som det vi tror. Vi må bli flinkere til å høre på kvinnene selv, og ikke forsøke å overkjøre dem med vår innbilte sannhet. Til slutt gidder de ikke svare på maset vårt. Fakta er at for de aller fleste vil ikke størrelse være noe problem så lenge det ikke er store størrelsesforskjeller. Og da er det ikke bare penis det går på. Og selv da er det ikke umulig. Kvinner har den enestående evnen til å tilpasse seg over tid (til en viss grad), og samtidig vil muskelbruk kunne gjøre underverker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #126 Skrevet 1. juni 2017 7 minutter siden, Sphere skrev: God sex er delt opp i mange forskjellige faktorer. Seksuell kjemi, tenning, lidenskap, selvtillit, lekenhet, forspill, kyssing, tungearbeid, fingerarbeid, fetisjer, kinkyhet, samarbeid, seksuell samkjørhet, penisstørrelse, vaginastørrelse. Alt dette går inn under en totalpakke når to parter møtes. Viktigheten av hver enkelt faktor vil variere etter hvem man møter, men man ser med seg selv hvilke faktorer man pleier å se på som viktige. Hvor viktig er egentlig penisstørrelse i denne totalpakka? Jeg tror vi menn må bli flinkere til å innse at det ikke er så viktig som det vi tror. Vi må bli flinkere til å høre på kvinnene selv, og ikke forsøke å overkjøre dem med vår innbilte sannhet. Til slutt gidder de ikke svare på maset vårt. Fakta er at for de aller fleste vil ikke størrelse være noe problem så lenge det ikke er store størrelsesforskjeller. Og da er det ikke bare penis det går på. Og selv da er det ikke umulig. Kvinner har den enestående evnen til å tilpasse seg over tid (til en viss grad), og samtidig vil muskelbruk kunne gjøre underverker. Dette! Anonymkode: 34c2c...45d
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #127 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: hahahaha men seriøst når vi snakker om for stort snakker vi 16 cm omkrets og over. Er du under 12-13 cm, vel lykke til. Anonymkode: 0224c...90f 13 cm omkrets er maks av hva jeg gidder å dytte inn der, det er jo større enn håndlegget mitt liksom. Over dette blir det bare smertefullt uten masse forarbeid eller ekstrautstyr som glidemiddel, mindre dildoer osv. Har prøvd noen større, men det har ikke fristet til gjentakelse. Anonymkode: db0a1...731
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #128 Skrevet 1. juni 2017 10 minutter siden, Sphere skrev: Til slutt gidder de ikke svare på maset vårt. Tror nok ikke det, samme diskusjon vil vi se om 10 år også. Anonymkode: e2c60...def
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #129 Skrevet 1. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: 13 cm omkrets er maks av hva jeg gidder å dytte inn der, det er jo større enn håndlegget mitt liksom. Over dette blir det bare smertefullt uten masse forarbeid eller ekstrautstyr som glidemiddel, mindre dildoer osv. Har prøvd noen større, men det har ikke fristet til gjentakelse. Anonymkode: db0a1...731 Sorry, 13 cm rundt håndleddet? Er du sjuk? Jeg er 18-19 cm rundt håndleddene og vil si det er ganske tynne håndledd for mann å være... 13 cm klarer jeg ikke å forestille meg en gang. Anonymkode: 0224c...90f 1
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #130 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror nok ikke det, samme diskusjon vil vi se om 10 år også. Anonymkode: e2c60...def Jupp, trist at mannfolk absolutt må gjøre andre mannfolk usikre på seg selv sånn som dette 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #131 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, kattepusen skrev: Jupp, trist at mannfolk absolutt må gjøre andre mannfolk usikre på seg selv sånn som dette Tror ikke at vi blir kvitt dette problemet igrunnen, det verste er at noen tar selvmord fordi de tenker at størrelsen er for liten. Anonymkode: e2c60...def
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #132 Skrevet 1. juni 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke at vi blir kvitt dette problemet igrunnen, det verste er at noen tar selvmord fordi de tenker at størrelsen er for liten. Anonymkode: e2c60...def Tror nok ikke det er den eneste grunnen alene, men liten penis gjør definitivt ikke ting enklere. Det er et dårlig utgangspunkt. Har vært der selv, men feiga ut. Anonymkode: 0224c...90f 1
Gjest Red Queen Skrevet 1. juni 2017 #133 Skrevet 1. juni 2017 (endret) p Endret 1. juni 2017 av Red Queen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå