AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #101 Skrevet 1. juni 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sukk... Nei, han var tynn og omkretsmessig kjente jeg ikke så mye, hvert fall ikke om vi holdt på lenge. Men han traff likevel punkter inni meg og måten han hadde sex med meg gjorde meg så utrolig tent at det ikke gjorde noe at han ikke var så tykk. Jeg er veldig stram i tillegg og har trent musklene der nede siden jeg gikk på videregående, Noe av det første han sa første gang vi hadde sex var at jeg var så utrolig trang og at han ikke klarte å holde seg. Anonymkode: 4f18d...ee1 Snittet er 11,66. Hvordan kan 11 være så tynt da? Anonymkode: e2c60...def 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #102 Skrevet 1. juni 2017 34 minutter siden, kattepusen skrev: Vurdert at kanskje 10% sizequeens var innunder de 20% som foretrekker over gjennomsnittet Om du går etter hva KG Mannfolka tenker, så har du rett. Ser du utenfor KG, og hører etter på hva kvinnfolk sier, så tar du feil. Det er ikke mannfolka som sprer disse ideene. Så fort dette temaet dukker opp, er kvinner påpasselige med å innrømme at lengden ikke er så viktig, at tykkelsen er viktigere. Som om det liksom skal berolige menn med mindre utstyr. Hvor er så terskelen for hva som er for tynt til at det ikke skal tilfredsstille alle de kvinner som sier dette? Det er hvertfall ikke på det gjennomsnittet som AB over her har nevnt. Og spar meg for det der med at kvinner er like mye forskjellige... Hadde det ikke da vært flere kvinner som var påpasselig med å si at tykkere ikke er bedre? Skjer ikke. Det er tydelig hvor ståa er, og om du som mann skulle være så uheldig og ligge rundt den gjennomsnittlige omkretsen, da bør du faen meg finne måter å akseptere nederlag på. Ikke faen at 11,66 samsvarer med "tykkere er bedre." Slutt å selg falske forhåpninger. Vær ærlig, please. Kanskje lettere å akseptere det da. Anonymkode: 0224c...90f 1
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #103 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke mannfolka som sprer disse ideene. Så fort dette temaet dukker opp, er kvinner påpasselige med å innrømme at lengden ikke er så viktig, at tykkelsen er viktigere. Som om det liksom skal berolige menn med mindre utstyr. Hvor er så terskelen for hva som er for tynt til at det ikke skal tilfredsstille alle de kvinner som sier dette? Det er hvertfall ikke på det gjennomsnittet som AB over her har nevnt. Og spar meg for det der med at kvinner er like mye forskjellige... Hadde det ikke da vært flere kvinner som var påpasselig med å si at tykkere ikke er bedre? Skjer ikke. Det er tydelig hvor ståa er, og om du som mann skulle være så uheldig og ligge rundt den gjennomsnittlige omkretsen, da bør du faen meg finne måter å akseptere nederlag på. Ikke faen at 11,66 samsvarer med "tykkere er bedre." Slutt å selg falske forhåpninger. Vær ærlig, please. Kanskje lettere å akseptere det da. Anonymkode: 0224c...90f Jeg er ærlig, det er mannfolka her inn som apsolut skal gjøre løgner av meg. Det er MANNFOLK som sier at kvinner mener at tykkere er bedre, vi er flere kvinner som har prøvd å si nei til dette, og hver gang blir vi fortalt at vi lyver for å være "politisk korrekte" eller "trøste de med gjennomsnittspenis". Så vær så snill, hør etter på hva vi sier istedenfor å leve i en fantasiverden hvor mannfolk bestemmer hva kvinner liker. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #104 Skrevet 1. juni 2017 10 minutter siden, kattepusen skrev: Jeg er ærlig, det er mannfolka her inn som apsolut skal gjøre løgner av meg. Det er MANNFOLK som sier at kvinner mener at tykkere er bedre, vi er flere kvinner som har prøvd å si nei til dette, og hver gang blir vi fortalt at vi lyver for å være "politisk korrekte" eller "trøste de med gjennomsnittspenis". Så vær så snill, hør etter på hva vi sier istedenfor å leve i en fantasiverden hvor mannfolk bestemmer hva kvinner liker. DU er ærlig om hva DU føler om størrelse. Du er omtrent kun du som mener at tykkere ikke er bedre. Veldig få meninger ellers blant kvinner som støtter deg der. Anonymkode: 0224c...90f 1
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #105 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: DU er ærlig om hva DU føler om størrelse. Du er omtrent kun du som mener at tykkere ikke er bedre. Veldig få meninger ellers blant kvinner som støtter deg der. Anonymkode: 0224c...90f Ikke her inne nei. Fordi de er blitt lei av å høre at de er løgnere, som ikke vet hva de selv liker men jeg vet jeg er langt fra alene, vi er mange, faktisk de aller fleste, som foretrekker gjennomsnittlig eller litt mindre, fremfor for stor, som gjør vondt 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #106 Skrevet 1. juni 2017 7 minutter siden, kattepusen skrev: Ikke her inne nei. Fordi de er blitt lei av å høre at de er løgnere, som ikke vet hva de selv liker men jeg vet jeg er langt fra alene, vi er mange, faktisk de aller fleste, som foretrekker gjennomsnittlig eller litt mindre, fremfor for stor, som gjør vondt hahahaha men seriøst når vi snakker om for stort snakker vi 16 cm omkrets og over. Er du under 12-13 cm, vel lykke til. Anonymkode: 0224c...90f 1
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #107 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: hahahaha men seriøst når vi snakker om for stort snakker vi 16 cm omkrets og over. Er du under 12-13 cm, vel lykke til. Anonymkode: 0224c...90f Ja jeg hører du sier det. Du og mange MANNFOLK sier det. Igjen, lev gjerne i en verden hvor mannfolk bestemmer hva kvinnfolk liker.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #108 Skrevet 1. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: DU er ærlig om hva DU føler om størrelse. Du er omtrent kun du som mener at tykkere ikke er bedre. Veldig få meninger ellers blant kvinner som støtter deg der. Anonymkode: 0224c...90f Hun jeg er sammen med synes nok også at min kan være litt liten 12*11, men hun liker meg og jeg gir henne orgasme hver gang vi ligger med hverandre. Anonymkode: e2c60...def 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #109 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Ja jeg hører du sier det. Du og mange MANNFOLK sier det. Igjen, lev gjerne i en verden hvor mannfolk bestemmer hva kvinnfolk liker. Jeg lever i en verden hvor kvinner flest har en størrelsespreferanse over gjennomsnittet. Det er noe vi menn må innrette oss etter, også er det noen som prøver iherdig å benekte sannheten. Anonymkode: 0224c...90f
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #110 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg lever i en verden hvor kvinner flest har en størrelsespreferanse over gjennomsnittet. Det er noe vi menn må innrette oss etter, også er det noen som prøver iherdig å benekte sannheten. Anonymkode: 0224c...90f Igjen, ja mange mannfolk påstår så.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #111 Skrevet 1. juni 2017 6 minutter siden, kattepusen skrev: Igjen, ja mange mannfolk påstår så. Fortsett å fortell deg selv det, du. Det er en grunn til at du ikke klarer å overbevise noen med det du kommer med ... Anonymkode: 0224c...90f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #112 Skrevet 1. juni 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det sier jo litt, om du er så trang og flink til å bruke musklene der nede og fortsatt kjenner han dårlig. Du er enig i at tykkere omkrets føles deiligere? Hvis ikke er du et avvik fra normen. Tykkere er generelt bare bedre. Greit nok, jeg tror du er enig selv. Men noen visse her prøver å benekte dette. Hvorfor ikke bare være ærlige? Anonymkode: 0224c...90f Som jeg skrev så følte det deiliger ut med han som var litt tykkere om de begge to bare hadde vært helt stille inni meg uten å bevege seg, men det er heldigvis ikke slik sex fungerer. Jeg ville valgt han med minst omkrets 100% over han med tykkere omkrets fordi sexen med han var deiligere på alle mulige måter. Han første var egentlig for tykk, da måtte vi ofte ha lang oppvarming og det gjorde vondt i starten samme hvor forsiktig vi var, jeg liker røff sex. Nå vet jeg ikke om han var tykkere enn gjennomsnittet, jeg har bare vært med disse to mennene og har ikke mye erfaring, men han er hvert fall en god del tykkere enn han med 11 cm. Jeg kan ikke svare deg på om tykkere generelt er bedre fordi han som var tynnere var mye bedre enn han som var tykkere og det er min eneste erfaring. Men jeg tenker i bunn og grunn at den seksuelle kjemien og hvordan man bruker kroppen og penisen er mye viktigere enn selve størrelsen på penisen. Anonymkode: 4f18d...ee1 1
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #113 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fortsett å fortell deg selv det, du. Det er en grunn til at du ikke klarer å overbevise noen med det du kommer med ... Anonymkode: 0224c...90f Heldigvis for meg, så lever jeg mest på real life, og ikke på KG. Og i rl har mannfolka rundt meg forståelse for at kvinner har egne preferanser, som ikke dikteres av mannfolk, som de gjør her inne.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #114 Skrevet 1. juni 2017 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snittet er 11,66. Hvordan kan 11 være så tynt da? Anonymkode: e2c60...def Jeg bryr meg generelt ikke nok om penistørrelser til å vite hva snittet ligger på, men jeg har sett flere steder at folk skrver at en penis under 12 cm i omkrets ikke duger, så jeg delte bare at min erfaring med en på 11 cm dugde mer enn nok Anonymkode: 4f18d...ee1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #115 Skrevet 1. juni 2017 15 minutter siden, kattepusen skrev: Ikke her inne nei. Fordi de er blitt lei av å høre at de er løgnere, som ikke vet hva de selv liker men jeg vet jeg er langt fra alene, vi er mange, faktisk de aller fleste, som foretrekker gjennomsnittlig eller litt mindre, fremfor for stor, som gjør vondt Personlig så er jeg både enig og uenig med deg. Uenig med deg i at størrelsen ikke teller, men enig med deg i at litt under snittet holder for mange også Men at det gjør vondt med stort er rart å si når dere bruker sleeves. Anonymkode: e2c60...def
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #116 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Personlig så er jeg både enig og uenig med deg. Uenig med deg i at størrelsen ikke teller, men enig med deg i at litt under snittet holder for mange også Men at det gjør vondt med stort er rart å si når dere bruker sleeves. Anonymkode: e2c60...def Jeg er masochist
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #117 Skrevet 1. juni 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som jeg skrev så følte det deiliger ut med han som var litt tykkere om de begge to bare hadde vært helt stille inni meg uten å bevege seg, men det er heldigvis ikke slik sex fungerer. Jeg ville valgt han med minst omkrets 100% over han med tykkere omkrets fordi sexen med han var deiligere på alle mulige måter. Han første var egentlig for tykk, da måtte vi ofte ha lang oppvarming og det gjorde vondt i starten samme hvor forsiktig vi var, jeg liker røff sex. Nå vet jeg ikke om han var tykkere enn gjennomsnittet, jeg har bare vært med disse to mennene og har ikke mye erfaring, men han er hvert fall en god del tykkere enn han med 11 cm. Jeg kan ikke svare deg på om tykkere generelt er bedre fordi han som var tynnere var mye bedre enn han som var tykkere og det er min eneste erfaring. Men jeg tenker i bunn og grunn at den seksuelle kjemien og hvordan man bruker kroppen og penisen er mye viktigere enn selve størrelsen på penisen. Anonymkode: 4f18d...ee1 Du sa ingenting om at det var deiligere, men at det var visuelt bedre å se på. Hva om han med tynn hadde vært tykkere? Da hadde vært ennå bedre igjen, ikke sant? Alt teller så klart, og alt i alt vil tykkere være generelt være bedre. Du sier jo det selv, som de fleste andre kvinner som kommenterer rundt dette. Anonymkode: 0224c...90f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #118 Skrevet 1. juni 2017 17 minutter siden, kattepusen skrev: Heldigvis for meg, så lever jeg mest på real life, og ikke på KG. Og i rl har mannfolka rundt meg forståelse for at kvinner har egne preferanser, som ikke dikteres av mannfolk, som de gjør her inne. Ser ikke sånn ut... Vi dikterer ikke hva preferanserer kvinner skal ha, men erfart at kvinner flest har preferanser for en størrelse over gjennomsnittet. Anonymkode: 0224c...90f
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #119 Skrevet 1. juni 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg generelt ikke nok om penistørrelser til å vite hva snittet ligger på, men jeg har sett flere steder at folk skrver at en penis under 12 cm i omkrets ikke duger, så jeg delte bare at min erfaring med en på 11 cm dugde mer enn nok Anonymkode: 4f18d...ee1 Oki, min er også 11 cm, spesielt tykk er det ikke. Har ihvertfall ikke skremt hun jeg er sammen med Anonymkode: e2c60...def
SlemUlv Skrevet 1. juni 2017 #120 Skrevet 1. juni 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ser ikke sånn ut... Vi dikterer ikke hva preferanserer kvinner skal ha, men erfart at kvinner flest har preferanser for en størrelse over gjennomsnittet. Anonymkode: 0224c...90f Her inne blir vi jo løgnere om vi sier mot dere, så jo, her inne dikterer dere hva alle kvinner liker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå