Gå til innhold

Liten eller stor penis!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Kenneth39 skrev:

syns du den virker usannsynlig?

Jeg synes den var veldig morsom :) 

Anonymkode: fa72a...9fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg synes den var veldig morsom :) 

hvorfor det?

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

hvorfor det?

Hovedsaklig pga. hvilke ord som ble brukt og hvordan de ble satt sammen til setninger. Utropstegnet på slutten var sånn ca. 7% av morsomheten.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hovedsaklig pga. hvilke ord som ble brukt og hvordan de ble satt sammen til setninger. Utropstegnet på slutten var sånn ca. 7% av morsomheten.

aha..Du er den typen ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Kenneth39 skrev:

aha..Du er den typen ja

Ga jeg noen gang uttrykk for noe annet? I den første kommentaren min informerte jeg deg at jeg lo av din kommentar :P Det burde ikke komme som et sjokk.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ga jeg noen gang uttrykk for noe annet? I den første kommentaren min informerte jeg deg at jeg lo av din kommentar :P Det burde ikke komme som et sjokk.

ok

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Kenneth39 skrev:

ok

Tøysegutt :laugh:

Skrevet
58 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Kan være at det kun er fordi du tenner på dette at de kommer tilbake eller? At dem egentlig bare viser kvinners sanne ansikt , og endelig kan få muligheten til å "mobbe" en med liten penis , uten å måtte få dårlig samvittighet for at fyren skal bli helt ødelagt ....mens med menn som ikke har denne fetisjen , blir ting mye mer vanskelig og vraking er eneste alternativ!

Du Kenneth, du Kenneth. Du skal iallefall ha for at du er kreativ i din søken etter den eneste sannhet. Problemet med denne teorien er at jeg enda ikke har hatt et skikkelig sph-møte. Sist hadde vi skrevet noen heftige sph-greier sammen på forhånd, men da vi endelig sto ansikt til ansikt ble det helt naturlig bare full rulle med vanilje, gitt. Og sjokk, det ble bra! 

Og før dette igjen har det vært kun ei som har visst om fetisjen min. Jeg fant det jo ut nylig selv, liksom. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Kenneth39 skrev:

Kan være at det kun er fordi du tenner på dette at de kommer tilbake eller? At dem egentlig bare viser kvinners sanne ansikt , og endelig kan få muligheten til å "mobbe" en med liten penis , uten å måtte få dårlig samvittighet for at fyren skal bli helt ødelagt ....mens med menn som ikke har denne fetisjen , blir ting mye mer vanskelig og vraking er eneste alternativ!

Hvorfor er du så sykelig besatt av peniser? Du er i absolutt alle penisstørrelsetråder. Hvor mange timer har du brukt på dette og hvorfor er du så sykelig besatt av andre menn sitt utstyr?

Anonymkode: 7e9e3...1e9

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er tenning viktig det også. Kommer du deg dit har du besteget første hinder. Hvis det så viser deg at du har en penis av utilfredsstillende størrelse, så kommer du heller ikke videre. Etter hvert vil tenninga bli borte også. 

Anonymkode: 0224c...90f

Hvorfor er penisstørrelse alfa omega når det ikke er penisen som gir kvinner orgasme? Den eneste jeg ser som skriver og starter tusenvis av tråder om små peniser er menn. Er dere alle egentlige homofile?

Anonymkode: 7e9e3...1e9

AnonymBruker
Skrevet

HOLD DERE TIL TEMA

Anonymkode: 21d0c...7a0

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Kenneth39 skrev:

er vel ikke så mange som hevder at alle kvinner vil ha størst MULIG....men over ,både i lengde og tykkelse ! Minst 90 % vil ha det .

Med tanke på at vi kvinner er like forskjellige som dere menn nedentil, tviler jeg sterk på at 90% vil ha over gjennomsnittet, da det vil gjøre vondt.
Ja det finnes sizequeens, men det er ikke 90% av den kvinnelige befolkningen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, kattepusen skrev:

Med tanke på at vi kvinner er like forskjellige som dere menn nedentil, tviler jeg sterk på at 90% vil ha over gjennomsnittet, da det vil gjøre vondt.
Ja det finnes sizequeens, men det er ikke 90% av den kvinnelige befolkningen. 

89% da. Dessuten, er man size queen om man vil ha litt over gjennomsnittet?

• Liker 1
Gjest undulater
Skrevet

Mon tro om han spør om det samme? Jeg har blitt sammen med ei norsk jente, har hun ekstremt "slapp" vagina iforhold til japanske jenter?

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, kattepusen skrev:

jeg er nok ikke det nei. 

Hun er nok ikke det nei. :)

Nå har jeg bare vært med 2 stk, begge hadde rundt 15 cm i lengde. Han første var veldig tykk, og han andre var rundt 11 cm i omkrets. Han med minst tykkelse var utrolig mye bedre i sengen og han er den eneste som har klart å gi meg orgasme selv om jeg var sammen med han andre i 4 år...  Jeg skal ærlig si at visuelt sett så tenner jeg mer på en stor fremmed penis enn en lite fremmed penis. Men den penisen som sitter på mannen man er forelsket i er uansett den aller aller beste :D 

Anonymkode: 4f18d...ee1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nok ikke det nei. :)

Nå har jeg bare vært med 2 stk, begge hadde rundt 15 cm i lengde. Han første var veldig tykk, og han andre var rundt 11 cm i omkrets. Han med minst tykkelse var utrolig mye bedre i sengen og han er den eneste som har klart å gi meg orgasme selv om jeg var sammen med han andre i 4 år...  Jeg skal ærlig si at visuelt sett så tenner jeg mer på en stor fremmed penis enn en lite fremmed penis. Men den penisen som sitter på mannen man er forelsket i er uansett den aller aller beste :D 

Spesielt. 11 cm i omkrets høres ikke veldig tilfredsstillende ut.. Kan da umulig kjenne det? Mistenker litt at du egentlig er en mann

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

89% da. Dessuten, er man size queen om man vil ha litt over gjennomsnittet?

man er sizequeen når man går etter størst mulig, som påstår flest mulig vil ha.
Igjen, som ikke er sant. 

Jeg tipper at kanskje 10% vil ha størst mulig, 20% en del over gjennomsnittet, 80-90% vil ha gjennomsnittlig eller mindre. Fordi de har gjennomsnittlig eller mindre vagina selv. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt. 11 cm i omkrets høres ikke veldig tilfredsstillende ut.. Kan da umulig kjenne det? Mistenker litt at du egentlig er en mann

Sukk... :daane:

Nei, han var tynn og omkretsmessig kjente jeg ikke så mye, hvert fall ikke om vi holdt på lenge. Men han traff likevel punkter inni meg og måten han hadde sex med meg gjorde meg så utrolig tent at det ikke gjorde noe at han ikke var så tykk. Jeg er veldig stram i tillegg og har trent musklene der nede siden jeg gikk på videregående, Noe av det første han sa første gang vi hadde sex var at jeg var så utrolig trang og at han ikke klarte å holde seg. :) 

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, kattepusen skrev:

man er sizequeen når man går etter størst mulig, som påstår flest mulig vil ha.
Igjen, som ikke er sant. 

Jeg tipper at kanskje 10% vil ha størst mulig, 20% en del over gjennomsnittet, 80-90% vil ha gjennomsnittlig eller mindre. Fordi de har gjennomsnittlig eller mindre vagina selv. 

Enkel regning er ikke så lett, nei. Er nok heller 80% som har et ideal over gjennomsnittet, 10% size queens, 10% freaks. 

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukk... :daane:

Nei, han var tynn og omkretsmessig kjente jeg ikke så mye, hvert fall ikke om vi holdt på lenge. Men han traff likevel punkter inni meg og måten han hadde sex med meg gjorde meg så utrolig tent at det ikke gjorde noe at han ikke var så tykk. Jeg er veldig stram i tillegg og har trent musklene der nede siden jeg gikk på videregående, Noe av det første han sa første gang vi hadde sex var at jeg var så utrolig trang og at han ikke klarte å holde seg. :) 

Det sier jo litt, om du er så trang og flink til å bruke musklene der nede og fortsatt kjenner han dårlig. Du er enig i at tykkere omkrets føles deiligere? Hvis ikke er du et avvik fra normen. Tykkere er generelt bare bedre. Greit nok, jeg tror du er enig selv. Men noen visse her prøver å benekte dette. Hvorfor ikke bare være ærlige? 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Enkel regning er ikke så lett, nei. Er nok heller 80% som har et ideal over gjennomsnittet, 10% size queens, 10% freaks. 

Vurdert at kanskje 10% sizequeens var innunder de 20% som foretrekker over gjennomsnittet ;)

Om du går etter hva KG Mannfolka tenker, så har du rett. Ser du utenfor KG, og hører etter på hva kvinnfolk sier, så tar du feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...