Gå til innhold

Liten eller stor penis!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, squidboy skrev:

Advart for hva egentlig?:fnise:

Advart mot en usedvanlig liten og patetisk penis.

Anonymkode: 23fcf...9f4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg merke til at det ble stopp på svar til meg, når jeg var fornøyd med gjennomsnittlig eller under penis ;) Knis.. du vet, som de aller fleste andre kvinner. 

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er eneste veien for menn med liten penis å gå, small penis humiliation. Akseptere at utstyret er udugelig og håpe på det beste, som du gjør. Merkelig at noen her prøver å benekte denne realiteten.

Anonymkode: 0224c...90f

Det er absolutt ikke for alle. Det er ikke bare å bestemme seg for denne fetisjen. Den oppdaget jeg veldig tidlig, selv om jeg ikke skjønte den før nylig. Utstyret er ikke udugelig selv om det er lite. Det er der feilslutningen din er. Mange kvinner som ikke trenger mer for å få et deilig sexliv. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Sphere skrev:

Det er absolutt ikke for alle. Det er ikke bare å bestemme seg for denne fetisjen. Den oppdaget jeg veldig tidlig, selv om jeg ikke skjønte den før nylig. Utstyret er ikke udugelig selv om det er lite. Det er der feilslutningen din er. Mange kvinner som ikke trenger mer for å få et deilig sexliv. 

Du oppdaget den en selvforsvarsmekanisme. En måte for deg å håndtere realiteten med liten kuk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, kattepusen skrev:

Legg merke til at det ble stopp på svar til meg, når jeg var fornøyd med gjennomsnittlig eller under penis ;) Knis.. du vet, som de aller fleste andre kvinner. 

Du er nok ganske unik der, kattepusen... ;) 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er nok ganske unik der, kattepusen... ;) 

jeg er nok ikke det nei. 

• Liker 1
Skrevet

Materialistisk versus Emosjonell.

Stor kuk versus kjærlighet.

Trenger det være versus? 

Jeg som mann med stort utstyr vil ha følelser og kjærlighet. Livet er tomt uten opplevd nærhet. At utstyret er stort kompenserer ikke for evnen til å gi av seg selv. La ikke det å ha stor gjøre deg til ensporet og egoistisk.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du oppdaget den en selvforsvarsmekanisme. En måte for deg å håndtere realiteten med liten kuk. 

Joda, men samtidig levde jeg lenge uten å skjønne den. Og klarte meg bra da også.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, innsats skrev:

Materialistisk versus Emosjonell.

Stor kuk versus kjærlighet.

Trenger det være versus? 

Jeg som mann med stort utstyr vil ha følelser og kjærlighet. Livet er tomt uten opplevd nærhet. At utstyret er stort kompenserer ikke for evnen til å gi av seg selv. La ikke det å ha stor gjøre deg til ensporet og egoistisk.

reddit.com/r/bigdickproblems

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Advart mot en usedvanlig liten og patetisk penis.

Anonymkode: 23fcf...9f4

Burde vell heller advart mot slike som deg. Makan til barnslig tankegang du har

Skrevet
10 timer siden, kattepusen skrev:

Nei, jeg bruker den til å prøve å fortelle menn som påstår at ALLE kvinner vil ha størst mulig penis, tar feil. Siden de tar feil. 

er vel ikke så mange som hevder at alle kvinner vil ha størst MULIG....men over ,både i lengde og tykkelse ! Minst 90 % vil ha det .

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, Sphere skrev:

Jeg liker det, men jeg liker selvsagt også at de kommer tilbake for mer, og da er ikke minusen så stor (jepp!) som du skal ha det til. 

Kan være at det kun er fordi du tenner på dette at de kommer tilbake eller? At dem egentlig bare viser kvinners sanne ansikt , og endelig kan få muligheten til å "mobbe" en med liten penis , uten å måtte få dårlig samvittighet for at fyren skal bli helt ødelagt ....mens med menn som ikke har denne fetisjen , blir ting mye mer vanskelig og vraking er eneste alternativ!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Kan være at det kun er fordi du tenner på dette at de kommer tilbake eller? At dem egentlig bare viser kvinners sanne ansikt , og endelig kan få muligheten til å "mobbe" en med liten penis , uten å måtte få dårlig samvittighet for at fyren skal bli helt ødelagt ....mens med menn som ikke har denne fetisjen , blir ting mye mer vanskelig og vraking er eneste alternativ!

Å herregud den lo jeg av. Godt jobba med å dra det dit :skratte:

Anonymkode: fa72a...9fa

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud den lo jeg av. Godt jobba med å dra det dit :skratte:

traff jeg et sårt punkt?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Kenneth39 skrev:

traff jeg et sårt punkt?

Jeg ble helt oppriktig imponert. Det der var virkelig godt gjort :nori:

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Kenneth39 skrev:

ojoj ...Tror faktisk du er inne på noe jeg da .Genialt 

Anonymkode: d4d1c...96a

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble helt oppriktig imponert. Det der var virkelig godt gjort :nori:

Takk :) Men jeg regner med at du mente det sarkastisk ! Men du trenger ikke belære meg om mange kvinners trang til å latterliggjøre små peniser

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kenneth39 skrev:

Takk :) Men jeg regner med at du mente det sarkastisk ! Men du trenger ikke belære meg om mange kvinners trang til å latterliggjøre små peniser

Hvor skulle sarkasmen være? Jeg lo av kommentaren din og skrev det var godt gjort å komme med den teorien. Ingenting sarkastisk der. Jeg lo faktisk da jeg leste det, og jeg synes faktisk det var godt jobba å komme med en sånn teori. Jeg har ikke belært deg :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hold dere til japansk relaterte peniser da.. herregud 

Anonymkode: 21d0c...7a0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor skulle sarkasmen være? Jeg lo av kommentaren din og skrev det var godt gjort å komme med den teorien. Ingenting sarkastisk der. Jeg lo faktisk da jeg leste det, og jeg synes faktisk det var godt jobba å komme med en sånn teori. Jeg har ikke belært deg :) 

syns du den virker usannsynlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...