Gå til innhold

Liten eller stor penis!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, kattepusen skrev:

Da har du virkelig ikke fulgt med, men det er omtrent bare jeg som ikke har gitt opp her inne, for dere hører jo ikke etter.
Eller vi blir kaldt løgnere. 

Når skal du gi opp?

Anonymkode: 0224c...90f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når skal du gi opp?

sannsynligvis aldri.. har alt for mye tid å kaste bort :D 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, kattepusen skrev:

Da har du virkelig ikke fulgt med, men det er omtrent bare jeg som ikke har gitt opp her inne, for dere hører jo ikke etter.
Eller vi blir kaldt løgnere. 

Backer deg opp med tankene selv om jeg ikke orker å krrangle med sjåvinistene lenger:laugh:

Anonymkode: fa72a...9fa

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

De mørke genene er dominante, så mest sannsynlig sin mor. 

Du er herved advart.

Anonymkode: 23fcf...9f4

Advart for hva egentlig?:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, kattepusen skrev:

sannsynligvis aldri.. har alt for mye tid å kaste bort :D 

Så den tiden du har til overs velger du å bruke på å villede menn som ikke har stor penis? 

• Liker 1
Skrevet

Begynner ikke dette å bli litt barnslig? Altså alle disse penis trådene fra usikre menn.....alle vet at kvinner som oftest vil ha en større penis. Men det betyr ikke at en mindre ikke duger. Herregud...1 cm her 2 cm der. Hvilke voksne mennesker bryr seg om dette?

Skrevet

Så den tiden du har til overs velger du å bruke på å villede menn som ikke har stor penis? 

Nei, jeg bruker den til å prøve å fortelle menn som påstår at ALLE kvinner vil ha størst mulig penis, tar feil. Siden de tar feil. 

Skrevet
Akkurat nå, squidboy skrev:

Begynner ikke dette å bli litt barnslig? Altså alle disse penis trådene fra usikre menn.....alle vet at kvinner som oftest vil ha en større penis. Men det betyr ikke at en mindre ikke duger. Herregud...1 cm her 2 cm der. Hvilke voksne mennesker bryr seg om dette?

Kvinner vill ikke "som oftest" har større penis. Vi vil ha penis som passer til OSS. Det betyr ikke størst mulig. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, kattepusen skrev:

Nei, jeg bruker den til å prøve å fortelle menn som påstår at ALLE kvinner vil ha størst mulig penis, tar feil. Siden de tar feil. 

Ikke størst mulig kanskje, men det er en nedre terskel som vil gjøre at om du som mann er under denne vil være underlegen. Hvor alt annet er likt, eneste forskjellen er størrelsen...

• Liker 2
Skrevet

Ikke størst mulig kanskje, men det er en nedre terskel som vil gjøre at om du som mann er under denne vil være underlegen. Hvor alt annet er likt, eneste forskjellen er størrelsen...

Om du sier det så.. Jeg har enda kun hatt en penis som ikke gav meg orgasme, og det var mer ham den satt på.
Og jeg har hatt ganske mange forskjellige størrelser. (7 mannlige sexpartnere). 
Kjære gir meg bedre orgasmer, en min forrige partner som hadde større penis.. 

Så nei, jeg er ikke enig med deg i det hele tatt :) Og jeg kjenner flere kvinner som har samme opplevelse. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, kattepusen skrev:

Om du sier det så.. Jeg har enda kun hatt en penis som ikke gav meg orgasme, og det var mer ham den satt på.
Og jeg har hatt ganske mange forskjellige størrelser. (7 mannlige sexpartnere). 
Kjære gir meg bedre orgasmer, en min forrige partner som hadde større penis.. 

Så nei, jeg er ikke enig med deg i det hele tatt :) Og jeg kjenner flere kvinner som har samme opplevelse. 

Din kjære er vel fortsatt over gjennomsnittet

Skrevet

Din kjære er vel fortsatt over gjennomsnittet

Etter som jeg husker (er lenge siden han fortalte meg størrelsen) ligger han vel midt på gjennomsnittet eller under :)

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, kattepusen skrev:

Etter som jeg husker (er lenge siden han fortalte meg størrelsen) ligger han vel midt på gjennomsnittet eller under :)

På lengde ja

• Liker 1
Skrevet

På lengde ja

Og omkrets. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil aldri komme i en situasjon hvor det eneste sammenligningsgrunnlaget er penis. Det er derfor disse utsagnene blir så søkte. En god seksuell opplevelse ligger mest av alt i tenning. Klarer du å tenne dama skikkelig har du allerede der en gedigen fordel. Hadde størrelsen vært en gedigen faktor for god sex, hadde ikke jeg hatt såpass mange gode opplevelser. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Sphere skrev:

Du vil aldri komme i en situasjon hvor det eneste sammenligningsgrunnlaget er penis. Det er derfor disse utsagnene blir så søkte. En god seksuell opplevelse ligger mest av alt i tenning. Klarer du å tenne dama skikkelig har du allerede der en gedigen fordel. Hadde størrelsen vært en gedigen faktor for god sex, hadde ikke jeg hatt såpass mange gode opplevelser. 

Selvfølgelig er tenning viktig det også. Kommer du deg dit har du besteget første hinder. Hvis det så viser deg at du har en penis av utilfredsstillende størrelse, så kommer du heller ikke videre. Etter hvert vil tenninga bli borte også. 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er tenning viktig det også. Kommer du deg dit har du besteget første hinder. Hvis det så viser deg at du har en penis av utilfredsstillende størrelse, så kommer du heller ikke videre. Etter hvert vil tenninga bli borte også. 

Merkelig at enkelte kommer tilbake for mer da. Og det handler ikke om str. Det handler om totalpakka. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sphere skrev:

Merkelig at enkelte kommer tilbake for mer da. Og det handler ikke om str. Det handler om totalpakka. 

Om størrelsen ikke er der, er det fortsatt en minus ved totalpakka. Men du liker jo det...

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om størrelsen ikke er der, er det fortsatt en minus ved totalpakka. Men du liker jo det...

Jeg liker det, men jeg liker selvsagt også at de kommer tilbake for mer, og da er ikke minusen så stor (jepp!) som du skal ha det til. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Sphere skrev:

Jeg liker det, men jeg liker selvsagt også at de kommer tilbake for mer, og da er ikke minusen så stor (jepp!) som du skal ha det til. 

Det er eneste veien for menn med liten penis å gå, small penis humiliation. Akseptere at utstyret er udugelig og håpe på det beste, som du gjør. Merkelig at noen her prøver å benekte denne realiteten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...