Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #1 Skrevet 31. juli 2002 sånn tilå henge på veggen vet dere. Gjør dere noe spesielt med dette ? Eller køper dere kun inn hvit papp og tenger på med tusj??? kanksje litt kjedelig eller ??? ble glatt litt usikker jeg, men hva skal man dekorere med hvis ikke ? er ingen kunstner jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #2 Skrevet 31. juli 2002 Hvis du ikke allerede har tilgang til bordkart på web, sjekk her http://brollopstorget.nu/ Tror kanskje jeg ville laget et lite bordkart først, for deretter å kopiere det over på A3 ark. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 31. juli 2002 #3 Skrevet 31. juli 2002 jeg har laget borkart til å ha i sangheftet, men må også ha et ved inngangspartiet. Noen gode ideer hvordan rotere hele bordkartet, slik at jeg kan prøve å printe det i A3 format ?? dvs har laget bordkartet i sangheftet i stående format og bør ha bordkartet ved døren i liggende format (i pp) takk for gode råd...
Augustbrud02 Skrevet 31. juli 2002 #4 Skrevet 31. juli 2002 Vi skal ha et sånt stor bordkart som vi henger op. Vi tegner det med svart tusj ja, enkelt og greit. Rundt kanten kommer vi til å brenne det, slik at det ikke blir firkantet. Vi har brent slik på både invitasjoner, sanghefetr, bordkort og en del annet også, så det blir litt stilig.
NinaS.G Skrevet 31. juli 2002 #5 Skrevet 31. juli 2002 Vi har laget vår bordoppsetning i word og ganske enkelt printet det ut i A3 format...ellers vil jeg også anbefale det svenske bryllupstorget :D
09.08.2002 Skrevet 1. august 2002 #6 Skrevet 1. august 2002 Jeg brukte det svenske bryllupstorget! Velg "Festprogram" øverst til høyre og så velger du "bordplan" her. Følg bruksanvisningen. Kopierte så dette over på Word. Forstørret det så godt det lot seg gjøre og så kopierte jeg dette over på A3 på vanlig kopimaskin. For å få det enda litt større og tydeligere forstørret jeg det på kopimaskinen også. Tok litt tid for jeg ville ha det litt fint. Men det var ikke vasnkelig i det hele tatt! Fint ble det også! :D
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2002 #7 Skrevet 1. august 2002 Vi kopierte over til A3 format på vanlig kopimaskin. Spørs litt hva du har tilgjengelig av skriver/kopimaskin. Deretter rammet vi det inn i en flott ramme, med paspatur i en av bryllupsfargene våre. Dette går fint å henge opp med eller uten ramme. Eller som vi gjorde, stilte det opp innrammet på et staffeli.
diddi Skrevet 1. august 2002 #8 Skrevet 1. august 2002 Ja det har vi tenk til. Var innom en gang på stedet vi skal ha bryllupet. Da var det dekket på til bryllup, og bordplassering sto innrammet på et staffeli ved inngangen til "matsalen". Det var da trykt på et lekkert beigefarget papir (med litt struktur eller noe liknende på). Rålekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå