Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har fått en melding fra PasientSky.no der det står:

"Hei! Du har mottatt en beskjed. Se den på pasientsky.no, og i PasientSky-appen: psapp.no. Meldingen kan ikke besvares. Mvh. ******* legesenter."

Må jeg bruke dette? Eller får jeg brev i posten også? Noen som har brukt tjenesten?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke bare logge på? Det er ganske enkelt. Man bruker vel bank id eller noe

Anonymkode: 5749a...0b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må nok pent bruke den dritte, evt bytte til et legekontor som ikke har innført det ennå. 

Anonymkode: dc4ee...be3

Skrevet

Logg inn med bankID og les, hva er problemet??

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, Antoinette skrev:

Logg inn med bankID og les, hva er problemet??

Problemet er at jeg ikke liker at det skal ligge sensitiv informasjon om meg på nett. Liker heller ikke å bli tvunget til å bruke en tjeneste, vil velge selv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt legesenter bruker helsenorge.no og ikke pasientsky. Greit når en først tar det i bruk. 

Anonymkode: a9783...16d

AnonymBruker
Skrevet

Pasientskij?

Anonymkode: e9191...5ab

Skrevet
7 timer siden, PurpleRain skrev:

Problemet er at jeg ikke liker at det skal ligge sensitiv informasjon om meg på nett. Liker heller ikke å bli tvunget til å bruke en tjeneste, vil velge selv.

Da må du finne en ny lege og et kontor som ikke har innført Pasientsky. Men alle kommer til å bytte over til dette systemet etterhvert så sa sliter du. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, PurpleRain skrev:

Meldingen ligger dere allerede, den blir ikke slettet av at du ikke logger inn. Informasjon om deg vil også legges inn fortløpende, så med mindre du finner en måte å nekte dette ved å ta det gjennom mer offentlige kanaler, eller bytter legekontor, så kommer alt til å loggføres på nettsiden, selv om du aldri logger inn. Å la være logge inn vil ikke funke som protest

Anonymkode: 5749a...0b9

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, PurpleRain skrev:

Det ligger jo ikke akkurat åpenlyst på nett slik at man kan Google det opp. Er jo mye sikrere med dette systemet enn vanlig post som kan komme på avveie.

Anonymkode: 77078...762

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 30.5.2017 den 23.22, PurpleRain skrev:

Det ligger på nett uansett. Forskjellen er at du også har tilgang. 

Anonymkode: 0739a...bdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...