AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Vi har sett etter hundebur som vi kan ha innendørs, som hunden kan være i om natten. Han er bare 8 uker gammel, som vil si at det hadde vært ganske greit med skillevegg. Tenkt å skaffe et stort et sånn at hunden får brukt den når han blir stor også. Er det noen som vet hvor det finnes hundebur med skillevegg? eller kan det gå fint uten? Vet at når de er valper og har et stor bur, så bruker de den ene siden til å sove og den andre siden til å gå på do, men går det fint nok uten skilleveggen? for finner ikke hundebur med skillevegg noen steder. Anonymkode: 776be...15c
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Hvis hunden går på do inne om natten så får dere ha på alarm og ta den ut et par ganger om natten. Hvorfor må folk absolutt bruke bur? Det er noe nymotens greier jeg ikke forstår. Bur i bil, ja for sikkerhet. Men hjemme kan man heller sette opp valpegrind slik at den kan bevege litt på seg. En hund har ikke mulighet til å regulere temperatur i et bur, den må ha tilgang på både seng og kaldt gulv. Anonymkode: 3075c...734 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Dette var ikke akkurat et svar jeg har lett etter, men nei, han går ikke på do inne om natta, vi har et stoffbur som han ligger i nå ved siden av oss, åpent, slik at vi kan merke når han går ut av buret og viser at han vil på do. Men vi tenkte for våres del. Vi får lite søvn og blir helt utmatta på dagen. Men selvfølgelig, vi tenker på valpen også. Han trenger tilgang til vann og vi setter jo den inni buret, men han får også altfor liten plass til å sove når han skal ha den store skåla si inni det lille buret. Da vil han jo så vidt få beveget seg inni der. Jeg kan jo likeså godt si dette med engang, da jeg er ganske sikker på at noen vil kommentere det. Vi har INGEN planer om å ha valpen stengt inni buret om dagen. Anonymkode: 776be...15c
Hectine Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Men hvis han ikke tisser om natta inne, hvorfor kan han ikke gå løs på natta da? Det må da være bedre for alle om han bare får en seng inn til dere så kan han regulere selv? 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 56 minutter siden, Hectine skrev: Men hvis han ikke tisser om natta inne, hvorfor kan han ikke gå løs på natta da? Det må da være bedre for alle om han bare får en seng inn til dere så kan han regulere selv? Ja, det hadde jo selvfølgelig vært det enkleste, men hvis vi ikke følger med så kan han gjøre noe inne om natta også, er derfor vi har stoffburet ved siden av oss Han har ikke forstått helt hvordan han skal si ifra helt enda tror jeg, så hvis han først virkelig må på do, så gjør han det fort på gulvet og er litt kjedelig å våkne opp til det, selv om det ikke er hans feil, hehe Anonymkode: 776be...15c
ArtyFarty Skrevet 1. juni 2017 #6 Skrevet 1. juni 2017 På 30.5.2017 den 23.54, AnonymBruker skrev: Ja, det hadde jo selvfølgelig vært det enkleste, men hvis vi ikke følger med så kan han gjøre noe inne om natta også, er derfor vi har stoffburet ved siden av oss Han har ikke forstått helt hvordan han skal si ifra helt enda tror jeg, så hvis han først virkelig må på do, så gjør han det fort på gulvet og er litt kjedelig å våkne opp til det, selv om det ikke er hans feil, hehe Anonymkode: 776be...15c Kjøp grinder på plantasjen eller biltema. Så legger dere aviser inni, ved siden av seng og vannskål. Da slipper valpen å ligge i bur men dere får samtidig avgrenset plassen, og dere slipper å vaske når dere står opp. Enkelt og greit, og mye billigere enn bur. 1
happiest Skrevet 3. juni 2017 #7 Skrevet 3. juni 2017 Jeg har stålbur med skillevegg som kan tas ut. Søk på nettet!
Perle Skrevet 3. juni 2017 #8 Skrevet 3. juni 2017 (endret) "Atlas ferplast 100" kan kjøpes med skillevegg. Endret 3. juni 2017 av Perle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå