AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Jeg finner ikke ut hvor mye jeg har tjent opp i Coop-bonus (har sett oversikt på det de sender i posten, men finner den ikke på nett, det står bare innskudd 300 og saldo 0 (ble medlem i februar). Nå er jeg i SKIKKELIG pengeknipe neste ukene, og lurer på om jeg får tatt ut bonus nå. Anonymkode: ff810...add
Million Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 " Oppspart kjøpeutbytte og medlemsrabatter fra samarbeidspartnere settes automatisk inn på din medlemskonto i januar året etter opptjeningsåret. " https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/kjopeutbytte/ 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Det er begrenset hvor mye du har rukket å tjene opp siden februar. Jeg hadde medlemskort i nesten 2 år og hadde 300 til slutt. Anonymkode: 90900...33f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Logg inn på coop.no, så innpå "min medlemskonto", må bruke bankid. står det 0 på disponibelt så har du ikke noe å ta ut. Står det penger der så kan gå inn på uttak og overfør til bankkonto. Tror det er gebyrfritt.. men usikker, har bare tatt ut i butikk tidligere. Anonymkode: 721a4...819
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg finner ikke ut hvor mye jeg har tjent opp i Coop-bonus (har sett oversikt på det de sender i posten, men finner den ikke på nett, det står bare innskudd 300 og saldo 0 (ble medlem i februar). Nå er jeg i SKIKKELIG pengeknipe neste ukene, og lurer på om jeg får tatt ut bonus nå. Anonymkode: ff810...add Om du sier opp medlemsskapet ditt, så får du utbetalt de 300 kronene. Anonymkode: 23300...473 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 Du har ikke samlet opp trumf-kroner med Trumf-kort på Kiwi, Joker og andre butikker, da? Anonymkode: 23300...473
boblevann Skrevet 30. mai 2017 #7 Skrevet 30. mai 2017 Coop-penger får du dessverre ikke før januar neste år. Du kan avslutte medlemsskapet og få de 300kr tilbake, men vær obs på at da kan du ikke tjene bonus lenger. Er du trumf-medlem? (Joker, kiwi, spar, meny osv). De bokfører bonusen kontinuerlig og der kan du ta ut når som helst. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #8 Skrevet 30. mai 2017 3 timer siden, boblevann skrev: Coop-penger får du dessverre ikke før januar neste år. Du kan avslutte medlemsskapet og få de 300kr tilbake, men vær obs på at da kan du ikke tjene bonus lenger. Er du trumf-medlem? (Joker, kiwi, spar, meny osv). De bokfører bonusen kontinuerlig og der kan du ta ut når som helst. Dette er ikke riktig.Du kan når som helst logge deg inn på coop sin side,og overføre det beløpet du har,til din brukskonto.Har gjort det flere ganger. Anonymkode: ec49c...370
applestories Skrevet 30. mai 2017 #9 Skrevet 30. mai 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke riktig.Du kan når som helst logge deg inn på coop sin side,og overføre det beløpet du har,til din brukskonto.Har gjort det flere ganger. Anonymkode: ec49c...370 Tømte du kontoen helt? Coop er jo eid av kundene. Fra Coop.no; Alle medlemmer må innbetale et andelsinnskudd i henhold til Samvirkelagets vedtekter på kr 300,-, som et engangsbeløp, når man melder seg inn. Dette er eierandelen i Samvirkelaget, som man får utbetalt i sin helhet når man melder seg ut. Det høres jo litt rart ut at du kan ha medlemsfordeler uten å en eierandel. Nesten som å få aksjeutbytte uten å eie aksjer.
Fjaselina Skrevet 30. mai 2017 #10 Skrevet 30. mai 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ikke riktig.Du kan når som helst logge deg inn på coop sin side,og overføre det beløpet du har,til din brukskonto.Har gjort det flere ganger. Anonymkode: ec49c...370 Du kan når som helst ta ut det du har tent opp av bonus. Dersom du ikkje har vore medlem meir enn nokre mnd har du ingenting å ta ut enno. Coop overfører bonusen for 2017 i januar 2018. Eg har vanligvis 600-800 kr i året i bonus, og dei får stå til ein gong eg treng dei;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå