AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Hvor tålmodig skal man være når man venter på svar? Jeg tenker at går det en uke eller mer er ikke personen interessert. Anonymkode: a4d5f...f0a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor tålmodig skal man være når man venter på svar? Jeg tenker at går det en uke eller mer er ikke personen interessert. Anonymkode: a4d5f...f0a Det er nok slik at de fleste snakker med flere om gangen og da blir det naturlig å prioritere de man liker best, kanskje prøve å dra på date osv. Også beholder man de andre med litt snakk innimellom slik at man kan falle tilbake om daten skulle gå dårlilg. Høres utrolig kynisk ut når jeg skriver det slik, men er faktisk mitt oppi det samme. Snakket med to menn på Tinder, begge to er egentlig noen jeg gjerne ville møte, men jeg likte han ene litt bedre og vi har nå begynt å date. Nå har jeg slettet tinder da, men i starten så opprettholdt jeg kontakten litt med han andre, fordi jeg var jo interessert i han også, men jeg ville ikke snakke for mye med han fordi jeg ikke er en som dater flere enn en om gangen. Når det da viste seg å gå bra med daten min så avsluttet jeg det med han andre også. Så du kan jo bare tenke at du ikke skal bry deg noe om han, kanskje dra på date med andre etc. kanskje han plutselig dukker opp en gang igjen, men da må du ikke la han få deg rett i fanget da. Anonymkode: 70fb9...591 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Det varierer litt hvor ofte folk er inne og sjekker meldinger også. Men enten svarer de, og kanskje blir det en givende samtale som gjør at man får lyst til å møtes, eller de svarer og samtalen går i stå etter kort tid eller man bare finner ut at det ikke er aktuelt likevel, eller de svarer med dirkete avslag, eller de svarer ikke i det heletatt. Man kan jo fint snakke med flere i perioder på tinder eller andre nettdatingsider, jeg sitter ikke og venter på svar fra noen jeg. Det hender jeg sender avgårde en første melding til noen, men tenker ikke mer på det før(hvis) jeg får svar. Som regel har jeg nok med å svare på meldinger som jeg får. Jeg prøver nemlig å svare alle, selv om de fleste bare får et hyggelig avslag. Anonymkode: 16ad1...c02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå