Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg trenger noen gode råd evt. bare å høre om det er andre som har opplevd det samme.

Jeg har akkurat begynt i ny jobb og har startet å få panikkanfall.

Det samme skjedde meg da jeg var nyutdannet og helt fersk i en jobb, og jeg fikk panikkanfall (jeg skjønte ikke hva det var da) og sa opp. Dette er mange år siden. Min forhenværende jobb var jeg i i 11 år, så det er LENGE siden jeg var i samme situasjon.

Den nye jobben er interessant og spennende, og folka som jobber der er hyggelige, men det er så mange forskjellige på hver vakt at jeg ikke føler jeg har blitt særlig kjent med noen.

Nå har jeg startet å få veldig negative tanker og føler meg redd for en depresjon. Jeg tror alt dette kommer av det jeg opplevde da jeg startet i ny jobb som nyutdannet, men det er forrtsatt skremmende.

Prøver å psyke meg opp og si at dette går over bare jeg står i jobben i noen uker til, men jeg har bare lyst til å holde meg under dyna og gråte.

Noen råd?

(Poster dette i helse også, håper det er ok).

Anonymkode: 31cfe...de2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke tanker er det du får?

Jeg har ikke panikkanfall, men angst for å gå på jobb. I mitt tilfelle er det det sosiale som er problemet. Har du identifisert hva det er som trigger anfallene? Jeg prøver å fokusere på det positive, som at jeg er dyktig i jobben min og at ting sikkert går seg til. I ny jobb må man la tiden jobbe for seg før man blir husvarm. 

Har du noen du kan snakke med om jobben din og om situasjonen? En som kan støtte deg? Bare det at kjæresten min oppmuntrer meg litt hver dag er gull for meg.

Anonymkode: 312cf...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...