Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

OBS SPOILER! Ikke les videre dersom du ikke har lest ferdig boken!

Jeg har nettopp fullført Tørst og sitter igjen med noen spørsmål jeg føler jeg ikke fikk helt besvart.
* Dr. Steffens: Det ble tidlig i boken gjort et poeng av at han var mormoner, men hadde kors hengende på kontoret. Hva var grunnen  til at dette var interessant? Jeg hadde jo han som mistenkt hele tiden på grunn av dette og så kom vi aldri tilbake til det....
* Han som eide Rugeren: I følge familien hans så døde han av en sykdom som de ikke hadde fått vite om før etter dødsfallet. Harry fikk vite navnet på denne sykdommen (et gresk ord) og skjønte da plutselig alt..... Hva er det jeg ikke skjønner her? Hvem var denne mannen og hvilken sykdom hadde han som gjorde at dette var så opplagt?

Syns kanskje også greia med den vekta var litt tynn. De fleste vekter klarer ikke å måle nøyaktig vekt på noen som bare går over vekta. Da vil vekta bare bli stående og lete etter riktig vekt noen sekunder. Ser det som helt usannsynlig at den skal ha klart å stanse på riktig vekt bare ved å ha kontakt i et sekund.....

Er det noen andre som lurer på dette, eller er det bare jeg som ikke har forstått opplagte poeng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har gjort seg noen tanker om dette? Kanskje bare jeg som leser mye mer mellom linjene enn det som faktisk er tenkt.... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...