Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, ser på studentboliger i Trondheim inne på SiTs oversikt. Inne på mange av informasjonssidene for de ulike boligene står det ingenting om hvor mange du evt deler bad og kjøkken med, er det noen annen plass man finner oversikt over det?

(Ps: er klar over at søknadsfristen for i år er gått ut, skal ikke studere før H18)

Anonymkode: d7c21...53f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, studentboligene varierer veldig og de gidder ikke å ramse opp spesifikasjonen til hver type. Du må nok ringe og spørre selv.

Anonymkode: 090c0...6f2

AnonymBruker
Skrevet

På Karinelund og Frode Rinnans veg deler du med en person. På Moholt og Nedre Berg kan du få egne leiligheter (familie/par). På Berg tror jeg du deler med flere. På Jakobsli tror jeg du kan få egne leiligheter. På Steinan tror jeg du deler med tre stk.

Anonymkode: da6ee...063

AnonymBruker
Skrevet

Sørg for å ikke få på Moholt i Herman Krags vei. GRUSOMT!

Anonymkode: 32fa5...316

Skrevet

Det står jo for hver enkelt boligtype både antall du deler bad og kjøkken med, hvitevarer, areal osv...

Her for eksempel er for en to-roms på Moholt...

• Liker 1
Skrevet

Trykk på mer info så står det, som @ginny sier. Men noen steder varierer det fordi leilighetene er ulike (gjelder helst de gamle studentbyene) mens f.eks Lerkendal så er man 6 som deler en leilighet med 2 bad, der er man 4 stk på det store og 2 på det lille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...