Gå til innhold

Han skal på ferie med eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en fyr, eller, vi dater ikke akkurat, vi bare holder litt på og roter sammen. Jeg er interessert i noe seriøst med han, men han sier han ikke er klar. Vet det er dumt av meg å fortsette, men jeg har allerede fått så mye følelser at det er vanskelig å bare droppe han også. Men nå viser det seg at han skal på ferie sammen med eksen, deres felles barn på 2 år og hennes datter som hun har fra før hun traff han. De skal bo i samme leilighet som de har booket og skal sikkert sove i samme seng i en uke.. jeg kjenner jeg blir helt kvalm :( vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget.. men tror dere jeg trenger å bekymre meg?

Anonymkode: f4242...e0e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, selvfølgelig trenger du å bekymre deg! Han vil ikke binde seg til deg, og han skal på ferie med eksen. Sier seg selv hva som da skjer. Hvorfor tror du det hjelper på hans lyst til å involvere seg med deg, at du bare sitter og håper på mer? Du kommer aldri til å få han, det kan du bare gi opp med en gang. Dump, avslutt kontakt, og let etter noen andre :) 

Anonymkode: c541f...d99

• Liker 15
Skrevet

Mannen har sagt han ikke er klar. Ergo han vil ikke ha noe seriøst med deg. Hva han gjør med sin egen familie er ikke lenger ditt problem i følge hans perspektiv. Han har allerede sagt at han ikke er klar for noe med deg .....

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bra at han tydeligvis har et veldig godt samarbeid med eksen når det er barn med i bildet...

Men det der hadde ikke vært noe for meg altså. Hadde ikke orket det mentale stresset. Da hadde jeg heller gått for noen uten barn.

Anonymkode: 8d891...836

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde avsluttet ting mellom oss momentant. 

Anonymkode: 0525c...a4d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mannen har sagt han ikke er klar for noe seriøst så du kan bekymre deg allerede der. Han vil ikke binde seg til deg uansett, så da utgjør en ferie med eksen lite forskjell.

Anonymkode: 50525...f97

• Liker 1
Gjest Yellowrose
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr, eller, vi dater ikke akkurat, vi bare holder litt på og roter sammen. Jeg er interessert i noe seriøst med han, men han sier han ikke er klar. Vet det er dumt av meg å fortsette, men jeg har allerede fått så mye følelser at det er vanskelig å bare droppe han også. Men nå viser det seg at han skal på ferie sammen med eksen, deres felles barn på 2 år og hennes datter som hun har fra før hun traff han. De skal bo i samme leilighet som de har booket og skal sikkert sove i samme seng i en uke.. jeg kjenner jeg blir helt kvalm :( vet ikke helt hva jeg ville med dette innlegget.. men tror dere jeg trenger å bekymre meg?

Ganske merkelig hvis de skal sove i samme seng? De er jo ikke sammen mer. Jeg skjønner at de vil dra på familieferie sammen, de har jo ett barn sammen. Men han har sagt til deg at han ikke er klar for noe seriøst så du bare piner deg selv ved å involvere deg mer med han, fallet blir høyere for deg jo lengre ut du drar dette. Jeg vet at det ikke er lett men du burde fokusere mindre på han og mer på deg selv. Hvis han skal være borte lenge så er jo det en god anledning til å ta litt pause fra han.

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Han er ikke ute etter noe seriøst. Han er tydeligvis åpen for å finne tilbake til eksen noe som er fantastisk med tanke på at de har to unge barn sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke at du absolutt ikke trenger bekymre deg, men jeg skal også på ferie med min eks. (kanskje det er han, om du har endret alder på barna :laugh:), og der hadde i hvert fall en ev. ny dame ikke hatt noe å være redd for. Vi bor i samme leilighet og deler seng med ett barn hver om det er dobbeltsenger, sover aldri i samme seng (vi har vært på flere ferier sammen, vært slutt i tre år).

Vi er gode venner og drar primært på ferie sammen av økonomiske grunner (vi synes to ferieturer på ungene i løpet av sommeren blir mye penger, og begge vil gjerne en tur til varmere strøk) og fordi det er greit å være to voksne pga. aldersforskjell på ungene. Ingen av oss har forhold der det er aktuelt å dra sammen med den nye + barn enda (meg bekjent har ingen av oss forhold i det hele tatt, men det kan jo være noen jeg ikke vet om enda).

Jeg er heller ikke klar for noe nytt forhold enda, men det har ingenting med uavklarte følelser for eksen å gjøre, jeg ønsker bare ikke et forhold der ungene skal bli involvert.

Anonymkode: 5710a...03d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært min eks ville jeg vært bekymret. Han lå med meg (når det var slutt) selv om han visstnok hadde samboer hjemme som jeg aldri hadde hørt et kvekk om. Ekser stoler jeg ikke på. 

Anonymkode: ff117...7d5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

for noen surreforhold dere lager for dere selv.

Anonymkode: 393b0...124

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke klar for forhold. Så da vet du hva du har å forholde deg til. Det kan godt bety at han ikke er helt ferdig med det gamle. Nå trenger ikke det at de drar på tur sammen med barna bety at de hopper til sengs sammen, det kan være så enkelt at dette var en tur de hadde lovet barna og derfor gjennomfører (been there, done that), men det kan også hende at de ønsker å se om de kan ordne opp i ting. Eller at han håper det. Hvem vet.

Uansett, så lenge han ikke er klar for et forhold, eller har lovet deg noe som helst, så kan han i prinsippet rote med eller hoppe til sengs med hvem som helst. Om det så er eksen eller noen andre. Og det får du ikke gjort noe med. Det er opp til deg hva du vil finne deg i. Enten er det ok, eller så går du. That's life.

Anonymkode: 618ac...e69

Skrevet

Gud Fader Meg!

AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke være i forhold med deg, du har ikke noe å bekymre deg for, han er bare en rotekompis. 
Dere dater ikke engang, han kan ha seg med hvem han vil, eks eller ikke. 

Anonymkode: 03314...f46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ikke ha noe seriøst med deg, skal på ferie med eksen, de skal bo sammen, de har åpenbart fremdeles en greie de to.
Avslutt med han snarest om du ikke vil ende opp som den brukte, naive, dumme, såra jenta som ble brukt som reserve-puledokke. Tro meg, du kommer til å føle deg mye bedre når du har innsett dette og gått videre, enn å vikle deg inn i mer og få mer følelser og forhåpninger om at han en dag skal bli "klar" for å bli sammen med deg, for det vil han aldri. Han er ikke interessert i deg engang på den måten, ellers hadde han ikke reist på ferie med eksen sin og bodd med henne vettu.

Anonymkode: 0316d...073

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mulig han kommer til å forsette å dra på ferie med eksen, om du ikke liker det nå vil det uansett bare bli verre med årene.

Anonymkode: 2338c...543

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Han er nok enda glad i henne. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...