AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #1 Skrevet 30. mai 2017 Overskriften taler for seg 😊 Hvor finner jeg fine jeans som holder seg fine? Anonymkode: 72c32...cf5
Antoinette Skrevet 30. mai 2017 #3 Skrevet 30. mai 2017 Gode merker som Acne og Nudie holder i mange år om de vaskes og behandles riktig. Mitt eldste par Acne er vel snart 8 år gamle.
herremann Skrevet 30. mai 2017 #4 Skrevet 30. mai 2017 Største problemet er at folk vasker buksene sine ALT for ofte. I tillegg vasker dem ikke på vranga og bruker tørketrommel.
Gjest Peanut Skrevet 30. mai 2017 #5 Skrevet 30. mai 2017 Current/Elliot og Mother er også fine jeans som holder lenge ^^,
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #6 Skrevet 30. mai 2017 Min favoritt er jeans fra Diesel, og mine holder seg fine lengeAnonymkode: 074f1...053
Persephone Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 På 30.5.2017 den 9.17, herremann skrev: Største problemet er at folk vasker buksene sine ALT for ofte. I tillegg vasker dem ikke på vranga og bruker tørketrommel. Hvor ofte skal man vaske dem da? Jeg pleier i hvertfall å vente minst fem dager før jeg vasker mine. Det er egentlig mest fordi jeg syns sorte bukser blir så lett skitne og at alt syns på dem.
Sirah Skrevet 31. mai 2017 #8 Skrevet 31. mai 2017 Levis og Diesel holder lenge hos meg også. Tidligere var jeg også veldig fornøyd med Lee, men så sluttet de å lage "min" modell 😢
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #9 Skrevet 31. mai 2017 Er veldig glad i levis, men cluet er å ikke vaske dem for ofte. Buksene kan heller fryses og luftes Anonymkode: 852d1...d9d
Ungdame97 Skrevet 31. mai 2017 #10 Skrevet 31. mai 2017 Hvis du drar på Carlings kan de hjelpe deg med å finne den perfekte jeansen for deg!! Selv bruker jeg 710 og mile high fra levis, sandy fra diesel og omtrent alt fra neuw!! Har hatt de i over 3 år og de er like fine 1
herremann Skrevet 31. mai 2017 #11 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, Persephone skrev: Hvor ofte skal man vaske dem da? Jeg pleier i hvertfall å vente minst fem dager før jeg vasker mine. Det er egentlig mest fordi jeg syns sorte bukser blir så lett skitne og at alt syns på dem. https://www.google.no/search?q=washing+jeans+bacteria&oq=washing+jeans+bacteria&aqs=chrome..69i57j0l2.7728j0j4&client=ms-android-huawei&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8 15 mnd vs 13 dager og identisk bakterienivå, som er på et helt trygt nivå. Jeg vasker nesten aldri buksene mine med mindre jeg søler noe veldig klissete eller svetter mye i dem. Ofte er det nok å bare henge dem til lufting eller tørke lett med en våt klut på flekkene. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #12 Skrevet 1. juni 2017 På 30.5.2017 den 9.14, Antoinette skrev: Gode merker som Acne og Nudie holder i mange år om de vaskes og behandles riktig. Mitt eldste par Acne er vel snart 8 år gamle. Acne har tapt seg veldig. Min skinnyjeans på ett år er klar for å kastes. Mistet fargen, mistet formen totalt, glidelås har vært byttet fordi den røk. Samme med en jeg kjøpte for 2 år siden. Jeg er ferdig med å kjøpe Acne. Litt avhengig av prisklasse og hva du skal bruke jeansen til. Litt finere jobbjeans liker jeg Frame. De er litt dyrere, men sitter som støpt på meg og holder lenge. Kjøper de ofte på salg i utenlandske nettbutikker. Nudie er ok i kvalitet, men ikke helt min passform. Ellers vansker jeg jeans kanskje annenhver måned. Anonymkode: 51e81...949 1
dronningvinter Skrevet 1. juni 2017 #13 Skrevet 1. juni 2017 Kjøpte disse, https://www.urbanoutfitters.com/shop/bdg-girlfriend-high-rise-jean---light-wash?category=SEARCHRESULTS&color=091, i USA, og har omtrent ikke gått med andre siden. Myke, fin farge og sykt bra passform!
Perelandra Skrevet 1. juni 2017 #14 Skrevet 1. juni 2017 Jeg må visst være lite kravstor når det gjelder jeans. Selv klarer jeg meg godt med jeansbukser fra Cubus, H&M og KappAhl. På 80- og 90-tallet hadde jeg Levi's, men de var stive i stoffet og egentlig ikke noe gode å gå med. Ikke skjønner jeg hvorfor det er så galt å vaske jeanbukser heller. Nyvaskede jeans har gjerne krympet noe, men etter å ha gått med de i en halvtime er de helt ok igjen. Hvis jeg ikke vasker buksa vil den jo lukte vondt. Så sant det ikke er vinter, og jeg bruker ullundertøy, har jeg jo jeansen inntil kroppen.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #15 Skrevet 1. juni 2017 8 timer siden, Perelandra skrev: Jeg må visst være lite kravstor når det gjelder jeans. Selv klarer jeg meg godt med jeansbukser fra Cubus, H&M og KappAhl. På 80- og 90-tallet hadde jeg Levi's, men de var stive i stoffet og egentlig ikke noe gode å gå med. Ikke skjønner jeg hvorfor det er så galt å vaske jeanbukser heller. Nyvaskede jeans har gjerne krympet noe, men etter å ha gått med de i en halvtime er de helt ok igjen. Hvis jeg ikke vasker buksa vil den jo lukte vondt. Så sant det ikke er vinter, og jeg bruker ullundertøy, har jeg jo jeansen inntil kroppen. Jeg går med skinnyjeans. Lukter ikke, selv etter flere måneder. Men jo mer stretch og tights buksene er jo mindre er de "jeans". Tradisjonell denim trenger ikke vaskes så ofte som de mykeste variantene som egentlig er mer bommulsbukser. Anonymkode: 51e81...949 2
tirben Skrevet 1. juni 2017 #16 Skrevet 1. juni 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Acne har tapt seg veldig. Min skinnyjeans på ett år er klar for å kastes. Mistet fargen, mistet formen totalt, glidelås har vært byttet fordi den røk. Samme med en jeg kjøpte for 2 år siden. Jeg er ferdig med å kjøpe Acne. Litt avhengig av prisklasse og hva du skal bruke jeansen til. Litt finere jobbjeans liker jeg Frame. De er litt dyrere, men sitter som støpt på meg og holder lenge. Kjøper de ofte på salg i utenlandske nettbutikker. Nudie er ok i kvalitet, men ikke helt min passform. Ellers vansker jeg jeans kanskje annenhver måned. Anonymkode: 51e81...949 Enig! Frame er de beste! Jeg har flere par, og jeg vasker dem sjelden. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #17 Skrevet 1. juni 2017 8 timer siden, Perelandra skrev: Jeg må visst være lite kravstor når det gjelder jeans. Selv klarer jeg meg godt med jeansbukser fra Cubus, H&M og KappAhl. På 80- og 90-tallet hadde jeg Levi's, men de var stive i stoffet og egentlig ikke noe gode å gå med. Ikke skjønner jeg hvorfor det er så galt å vaske jeanbukser heller. Nyvaskede jeans har gjerne krympet noe, men etter å ha gått med de i en halvtime er de helt ok igjen. Hvis jeg ikke vasker buksa vil den jo lukte vondt. Så sant det ikke er vinter, og jeg bruker ullundertøy, har jeg jo jeansen inntil kroppen. Alle mine fra H&m og Cubus er nuppete etter en vask! Og ubrukelig etter 4 vask! Da klør det jo på lårene om de er inntilsittende. Må vaske buksene mine en gang i uka minst selv, men har hund så er liksom ikke til å unngå. Anonymkode: 59d30...901
Perelandra Skrevet 1. juni 2017 #18 Skrevet 1. juni 2017 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle mine fra H&m og Cubus er nuppete etter en vask! Og ubrukelig etter 4 vask! Da klør det jo på lårene om de er inntilsittende. Må vaske buksene mine en gang i uka minst selv, men har hund så er liksom ikke til å unngå. Anonymkode: 59d30...901 Har ikke opplevd det selv. Det største problemet er at de etter hvert blir tynnslitte på innsiden av lårene. Mulig dyrere jeans er mer holdbare ?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #19 Skrevet 1. juni 2017 Buksene dere nevner, er de av dongeri-stoff, eller bomull? Når jeg kjøper jeans vil jeg helst at de skal være av dongeri. Føler meg lurt hver gang butikkene bruker "jeans" om bomullsbuksene. Anonymkode: ec6a9...685
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2017 #20 Skrevet 1. juni 2017 2 timer siden, Perelandra skrev: Har ikke opplevd det selv. Det største problemet er at de etter hvert blir tynnslitte på innsiden av lårene. Mulig dyrere jeans er mer holdbare ? Kan ha det problemet jeg også,men opplever at det går på passform.. Med riktig jeans som sitter skikkelig godt slites de ikke mellom bena. Anonymkode: 51e81...949
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå