AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Hva er deres beste råd? Anonymkode: 31df6...fff
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #2 Skrevet 30. mai 2017 Kutte all kontakt, blokkere på alle mulige sosiale medier og ikke gå steder der du kan treffe på han. Ute av syne ute av sinn - mitt beste råd Har selv en eks jeg må ha en viss kontakt med pga barn og som bor på samme lille sted (ser han i sentrum ofte) og jeg har brukt ufattelig lang tid på å komme meg videre pga det. 3 år og jeg dævver fortsatt om jeg ser han eller bilen hans ute. Får sånt ekkelt sug i magen. Men en annen eks, som bodde lengre vekke, han kuttet jeg alt med og det var aldri fare for å treffe han, så han klarte jeg å glemme fortere. Jeg har begynt å trene, har endret kosthold og frisyre, tar sol og har fått ny hobby - kjenner at det hjelper på ihvertfall Har ikke lenger så mye tid til å tenke på han. Stenger det ute. På kveldene ser jeg på serier / leser bøker og får tankene på avstand. Funker for meg. Anonymkode: fee7d...32d 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 På 30.5.2017 den 5.41, AnonymBruker skrev: Kutte all kontakt, blokkere på alle mulige sosiale medier og ikke gå steder der du kan treffe på han. Ute av syne ute av sinn - mitt beste råd Har selv en eks jeg må ha en viss kontakt med pga barn og som bor på samme lille sted (ser han i sentrum ofte) og jeg har brukt ufattelig lang tid på å komme meg videre pga det. 3 år og jeg dævver fortsatt om jeg ser han eller bilen hans ute. Får sånt ekkelt sug i magen. Men en annen eks, som bodde lengre vekke, han kuttet jeg alt med og det var aldri fare for å treffe han, så han klarte jeg å glemme fortere. Jeg har begynt å trene, har endret kosthold og frisyre, tar sol og har fått ny hobby - kjenner at det hjelper på ihvertfall Har ikke lenger så mye tid til å tenke på han. Stenger det ute. På kveldene ser jeg på serier / leser bøker og får tankene på avstand. Funker for meg. Anonymkode: fee7d...32d Takk for supre råd! Har vi flere tips? Anonymkode: 31df6...fff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå