AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Noen som har noe erfaringer med vippeserum? Funket det? Fikk du noen bivirkninger? Hvilket merke? 😊 Anonymkode: 9f56b...e2b
Djungelvrål Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 (endret) Iglow sitt funker, brukt det i et par år. Det eneste negative er at det gjør at vippene ser litt rotete ut og det krøller vippene på tuppen, dette syns selvfølgelig bare med mascara. Men de vokser definitivt. Hadde effekt etter 8-9 uker på meg. Nå bruker jeg det bare 3-4 ganger i uka for å holde vedlike. Bivirkinge er at du blir litt rød langs vippekanten. Endret 29. mai 2017 av Mystix 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #3 Skrevet 31. mai 2017 Det er ikke lengden som er viktig men fylden. Synes vippeserum gir vipper som ser usunne ut, så bruker heller olje. Jeg jobber med makeup så da der jeg fort når noen brukes serum, så har ikke helt sansen for det. Som hun over her sier, det ser rotete ut men må legge til at vippene heller ikke ser så friske ut. Anonymkode: 3d65c...f7b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #4 Skrevet 31. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lengden som er viktig men fylden. Synes vippeserum gir vipper som ser usunne ut, så bruker heller olje. Jeg jobber med makeup så da der jeg fort når noen brukes serum, så har ikke helt sansen for det. Som hun over her sier, det ser rotete ut men må legge til at vippene heller ikke ser så friske ut. Anonymkode: 3d65c...f7b Hva slags olje bruker du? Anonymkode: 9f56b...e2b
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #5 Skrevet 31. mai 2017 Jeg bruker iGlow, og er superfornøyd. Har mange flere vipper, og de er mye lengre. Merket effekt etter 4-5 uker, påførte 3 ganger dagen. Den eneste bivirkningen er at man blir litt rød langs vippekanten ja, men det syns ikke med sminke. Anonymkode: 6e5b8...457 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2017 #6 Skrevet 31. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva slags olje bruker du? Anonymkode: 9f56b...e2b Jeg bruker pukka castoroil. Fungerer som bare det, men det blir ikke noe wow-resultat. Påfører hver kveld me q-tips på vippene, og fikk synlig effekt etter 3 uker. De har blitt mye sterkere (før kunne jeg ikke fjerne mascara uten å brekke av vipper) og vokser litt i lengden og blir fyldigere. Ikke noen false lashes-effekt, men det er en utrolig billig måte å få sunne vipper på Anonymkode: 4df79...661
Pusetatten Skrevet 31. mai 2017 #7 Skrevet 31. mai 2017 Jeg har brukt iglow siden februar. Det funker! Bruker både til vipper og bryn. Tok lang tid før jeg så effekt. Fikk veldig røde og såre øyne i starten, og holdt på å gi opp hele greia. Skulle jeg begynt på nytt ville jeg trappet opp forsiktig, hver 2-3 dag i starten. Jeg prøvde meg på morgen og kveld, og det skulle jeg aldri gjort. Anbefalingen er en gang om dagen. Jeg gjorde det en periode, men nå bruker jeg ca annenhver dag.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2017 #8 Skrevet 10. juni 2017 Kan jeg spørre her, om noen vet om det er billigere å kjøpe Iglow sitt vippeserum på BrowRehab i Oslo, eller på nettet? Har hørt litt forskjellig... Anonymkode: a3dcf...4b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå