AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Avvist igjen, etter andre date, uten at jeg forstår hvorfor, kjemien har hele tiden vært god, og jeg hadde fått inntrykket av at han var veldig interessert. Han var en skikkelig good guy, som gjør det enda vanskeligere å skjønne hvorfor jeg aldri hørte noe mer fra han. Jeg vet det er mange grunner til at man blir avvist - men jeg skjønner ikke hvordan en fyr som var så hyggelig og høflig(!!) ikke er mann nok til å si ifra, fremfor å bare forsvinne uten videre? Gutta - hvorfor ghoster dere fremfor å feks. bare takke nei? Anonymkode: 18553...20a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Jeg gjør det fordi det er det damer har gjort mot meg, så jeg tar igjen. Anonymkode: cc52d...075 4
Gjest Minesveiper Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Jeg har ikke gjort det fordi jeg synes det er ganske undøvendig. Det koster veldig lite å gi folk et svar, og jeg har aldri opplevd at damer klikker helt når man avviser. Noen har blitt litt furtne, men det kan jeg forstå til en viss grad. Det er sårt å bli avvist.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Fordi vi ikke orker diskusjonen med hvorfor man ikke er intr mer. Det kan være alt fra utseende, sex, intr osv eller rett og slett bare vil ha noe annet, noe nytt og at der er null følelser og har aldri vært det. Hvis jeg skal bli værende og få følelser for ei dame, må hun være like laidback som meg, samme intr for sex og ikke masete og usikker om jeg ikke svarer like raskt som før etter en stund. Går ikke lang tid før den "sikkre på seg selv med selvtillit" avslører seg med "mas" -ergo usikker. Jeg liker selvsikre damer. Anonymkode: ffc53...67f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det fordi det er det damer har gjort mot meg, så jeg tar igjen. Anonymkode: cc52d...075 La meg gjette, antifeminist? Anonymkode: c67a4...a19 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, antifeminist? Anonymkode: c67a4...a19 Nei, gidder bare ikke være den som gir av seg selv for å ikke få noe igjen for det. Anonymkode: cc52d...075
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 Jeg er kvinne, svarer likevel. Det er fordi jeg ikke vil si rett ut at jeg ikke liker han på den måten. Eller at all kontakt blir sett på som invitasjon til mere kontakt, og da er null kontakt uten å forklare mest effektivt. Anonymkode: bfd4d...90d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #8 Skrevet 30. mai 2017 Jeg har selv måtte avvise mange menn jeg har datet og jeg har faktisk klart det uten å måtte ty til ghosting Jeg vet ikke helt hvorfor noen har så vanskelig for det.. det jeg pleier å skrive er for eksempel: Hei! Føler dessverre ikke vi er en så god match, men har vært hyggelig å møte deg og lykke til videre:) (Ved for eksempel forespørsel om ny date). Har selvfølgelig blitt litt surmuling noenganger, for eksempel var det en fyr som svarte med at han ville vi skulle treffes én gang til så jeg forhåpentligvis skiftet mening. Det takket jeg bare pent nei til. Han ga seg fortsatt ikke og mente at jeg burde gi han en sjanse til, jeg skrev at jeg dessverre ikke var interessert i å sees mer. Etter noen slike meldinger frem og tilbake godtok han det. Det koster ikke såå mye å bruke tilsammen noen få minutter av sitt liv på dette:) Og man fremstår som en person som har respekt for andre mennesker og at andre mennesker kan ha andre følelser en seg selv, i motsetning til dem som ghoster, som dessverre har narsassistiske trekk (dette er forsket på, bare å google). Anonymkode: 7c35a...3a3 4
Gjest GoldenLioness Skrevet 30. mai 2017 #9 Skrevet 30. mai 2017 De fleste gjør det fordi de ikke orker dramaet det ofte medfører å avvise noen.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #10 Skrevet 30. mai 2017 Jeg "ghosta" en fyr fordi han var intens. Jeg sa jeg ville at ting skulle gå rolig for å bli godt kjent. På date nr 3 foreslo han at han kunne flytte inn, han kunne njøpe bil til meg, han vle sjalu bare jeg utvekslet noen ord med mannen i kassa. Fikk følelsen at han var opptatt av å kjæreste, ikke meg. Sa flere ganger at han måtte roe ned uten hell, så da bare trakk jeg meg. Når jeg leser her inne då det dere date-kvinner sier, kan jeg tenke meg at mange av dere er i overkant intense. Anonymkode: 94747...65a
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #11 Skrevet 30. mai 2017 Skjønner ikke helt poenget med ghosting. Det er jo bare å sende én enkelt melding om at man dessverre ikke føler nok kjemi og derfor ikke vil møtes igjen, that's it. Om personen blir sur, sender mange meldinger tilbake og prøver å overbevise deg om det motsatte, så er det jo bare å ignorere eller eventuelt blokkere. Den lille meldinga om at man ikke er interessert er alfa og omega, da har man faktisk avsluttet med æren i behold og gjort sitt, og kan gå videre uten å ha masse løse tråder og forvirrede dates bak seg. Anonymkode: 65814...931 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 30. mai 2017 #12 Skrevet 30. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke helt poenget med ghosting. Det er jo bare å sende én enkelt melding om at man dessverre ikke føler nok kjemi og derfor ikke vil møtes igjen, that's it. Om personen blir sur, sender mange meldinger tilbake og prøver å overbevise deg om det motsatte, så er det jo bare å ignorere eller eventuelt blokkere. Den lille meldinga om at man ikke er interessert er alfa og omega, da har man faktisk avsluttet med æren i behold og gjort sitt, og kan gå videre uten å ha masse løse tråder og forvirrede dates bak seg. Anonymkode: 65814...931 Om en person ikke svarer så er jo det et svar i seg selv.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #13 Skrevet 30. mai 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det fordi det er det damer har gjort mot meg, så jeg tar igjen. Anonymkode: cc52d...075 Straffe alle damer for det noen har gjort mot deg. Koselig. Og sirkelen går rundt og rundt. Anonymkode: 4ab4f...f43 3
Katten.2.0 Skrevet 30. mai 2017 #14 Skrevet 30. mai 2017 Har vi vært på dates tar jeg praten. Er drt helt i begynnelsen, som f.eks. en tindermatch slutter jeg å svare av mange grunner: Manglende sosiale antenner. Skriver dialekt. Manglende stor forbokstav og tegnsetting. Om hun ikke leser bøker(!). ++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå