Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Tror de er åpne i dag ja, så du kan trygt gå ut for din kaffe med melk i , vispet sammen til melke-kaffe. Du kunne kanskje ha lagt innlegget ditt til et annet forum enn "Nyheter"? På den annen side var det muligens en protest fra din side for å vise hvor tåpelig det er å bry seg til de grader om katastrofen som har skjedd.
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Generell debatt Diskuter hva som helst, som ikke passer i de andre gruppene. Trenger ikke å diskutere nyheter nødvendigvis. Dårlig nyttårsfeiring i går?
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Takk. Jeg var i tvil om hvor jeg skulle poste innlegget, men hva det innebærer at dagen i dag er helligdag + nasjonal sørgedag syntes jeg virket tilstrekkelig "aktuelt" til at det passet på "aktuelle saker". Trådstarter
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 Trenger ikke å diskutere nyheter nødvendigvis. Dårlig nyttårsfeiring i går? Nei, på ingen måte. Jeg er vel bare litt bakfull ennå fra gårdsdagens feiring. Jeg trodde jeg satt og leste på "Aktuelle nyheter" - temaet....er vel ikke helt klar dagen etter nyttårsfeieringen. Så beklager så mye , du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå