Gå til innhold

"Sexdate"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte å skrive med en fra Tinder for noen dager siden. Det utviklet seg raskt til prat om sex, og forslag om å møtes. Jeg hadde planer i helgen, så det ble ikke noe av. Han reiser bort i et par uker, men vi avtalte sånn halvveis at vi skal treffes når han er tilbake. Men så er jeg litt usikker på hva jeg kan skrive/sende i mellomtiden? Har han på snap. Det er ikke aktuelt å sende nakenbilder, men vil gjerne ha litt tips til hvordan jeg skal være. Synes det er litt vanskelig å starte "sex-samtaler" selv, men er helt med på det når han starter. Det er vel ingen vits å spørre hva han gjør på, liksom? Vi er jo i utgangspunktet ikke ute etter noe annet enn sex, så det er vel ikke noe moro med vanlig "tomprat"? Har aldri gjort dette før. Hvordan gjør man det?

Anonymkode: a2e93...718

Gjest Red Queen
Skrevet

Du vil sexte med ham, men ikke komfortabel med å ta insj? Hvorfor i alle dager ikke, sexprat er jo bare gøy? :-)

Du trenger ikke sende rett frem vulgære snaps eller bilder. Hva med å sende bilde av føttene dine i fine sko, nettingstrømper etc. Skjørtekanten. Nakken. Mange muligheter.

Når det gjelder å starte samtaler så bare skriv det du tenker. Sitter du på bussen eller på kontoret og tenker på bildet han sendte i går, så skriv det. Rett og slett. Dette går nok så bra så! Lykke til, and happy sexting!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Red Queen skrev:

Du vil sexte med ham, men ikke komfortabel med å ta insj? Hvorfor i alle dager ikke, sexprat er jo bare gøy? :-)

Du trenger ikke sende rett frem vulgære snaps eller bilder. Hva med å sende bilde av føttene dine i fine sko, nettingstrømper etc. Skjørtekanten. Nakken. Mange muligheter.

Når det gjelder å starte samtaler så bare skriv det du tenker. Sitter du på bussen eller på kontoret og tenker på bildet han sendte i går, så skriv det. Rett og slett. Dette går nok så bra så! Lykke til, and happy sexting!

Takk for fint svar! Jeg vil jo, og synes det er veldig spennende. Men vi har nettopp startet å skrive, så føler jeg har så lite å komme med enda. Det går seg vel kanskje til. Hvor ofte er det normalt med kontakt? Har jo skrevet med og møtt folk fra Tinder før, men da var det, i hvert fall tilsynelatende, mer seriøst. Sexting og sånt er jeg ganske uerfaren med :P Vet bare ikke helt hvordan jeg skal starte. Han spurte jo meg hva jeg gjorde på en dag, og da utviklet det seg jo naturlig over på sex. Så kanskje jeg også kan det nå?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du å skrive med han i mellom tiden? Han skal jo bare være borte i et par uker, og er sannsynligvis opptatt med å gjøre det han reiser for. Dere skal jo ikke akuratt bli kjent, og som du sier tomprat om hva han har gjort den dagen og hva du har gjort den dagen osv er bare kjedelig når dere hverken kjenner hverandre, har interesse av det, og kun planlegger å ha sex med hverandre. La han få fantasere om deg på egenhånd, og la han ta kontakt når han er hjemme igjen.

Anonymkode: 64d07...00d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor trenger du å skrive med han i mellom tiden? Han skal jo bare være borte i et par uker, og er sannsynligvis opptatt med å gjøre det han reiser for. Dere skal jo ikke akuratt bli kjent, og som du sier tomprat om hva han har gjort den dagen og hva du har gjort den dagen osv er bare kjedelig når dere hverken kjenner hverandre, har interesse av det, og kun planlegger å ha sex med hverandre. La han få fantasere om deg på egenhånd, og la han ta kontakt når han er hjemme igjen.

Anonymkode: 64d07...00d

Nei, jeg bare tenkte at null kontakt vil være litt merkelig? Han har jo selv snappet idag, så da kan vel jeg også gjøre det? Tenkte bare det var litt spennende å skrive litt i mellomtiden. Men det er meg, kan hende flere tenker annerledes.

Skrevet

Jeg foretrekker å ha høvelig jevnlig kontakt med 'bare' FFs. Dess bedre man kjenner, stoler på hverandre og trives i hverandres selskap, dess bedre sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg foretrekker å ha høvelig jevnlig kontakt med 'bare' FFs. Dess bedre man kjenner, stoler på hverandre og trives i hverandres selskap, dess bedre sex.

Det tenker jeg også. Men da snakker dere om "vanlige" ting også? Har du kjent denne/disse fra før? Må også si jeg synes det er litt skummelt å treffe noen for bare sex, uten at jeg har sett han før.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også. Men da snakker dere om "vanlige" ting også? Har du kjent denne/disse fra før? Må også si jeg synes det er litt skummelt å treffe noen for bare sex, uten at jeg har sett han før.

Nei, jeg foretrekker FFs som ikke har en tilknytning til livet mitt ellers.

Kommunikasjonen vår kan best sies å være en mellomting av venn og kjæreste. Med klare forventninger (at vi sier fra om vi utvikler følelser) kan man tillate seg slikt, noe som gjør singeltilværelsen litt mindre tom og ensom :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Kommunikasjonen vår kan best sies å være en mellomting av venn og kjæreste. Med klare forventninger (at vi sier fra om vi utvikler følelser) kan man tillate seg slikt, noe som gjør singeltilværelsen litt mindre tom og ensom :)

Takk for svar! Høres bra ut :) Traff du denne offentlig først, eller var dere hjemme hos hverandre med en gang? Spør sikkert dumt nå, men jeg har som sagt ikke hatt et slikt forhold før.

Skrevet

Kommer an på kommunikasjonen. For noen er det tryggere med en kopp kaffe/pils først (jeg er jo en to meter høy skinhead), andre vil ikke ha noe problem å møtes for en hjemmelaget middag og noen ganger er den seksuelle kjemien slik at en møtes for å skamknulle.

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Kommer an på kommunikasjonen. For noen er det tryggere med en kopp kaffe/pils først (jeg er jo en to meter høy skinhead), andre vil ikke ha noe problem å møtes for en hjemmelaget middag og noen ganger er den seksuelle kjemien slik at en møtes for å skamknulle.

Takk for svar, setter pris på det :)

Skrevet
2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er stikk motsatt av hva meg.
For meg er siste F'en i FF like viktig som første, vi var venner først, også ble vi sexpartnere, og fortsatte å være venner. 

Men tenk så kjedelig verden hadde blitt om alle var like ;) 

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Enig  !

Med ETT unntak. En høyst upassende forbindelse. Hun er ex-kona til en slektning av meg. Jeg er ikke i slekt med henne, bare hennes ex-mann og deres barn (ikke nær slekt). 

Vi har en så sterk seksuell kjemi, vi klarer ikke å la være. Det er som AB så godt beskriver over  her .... " Må bare møtes for å skamknulle "

Hva som vil skje i fremtiden .... Jeg aaaaner ikke. Må bare passe oss så jeg ikke setter barn på henne. Da skulle det bli liv i leiren.

Anonymkode: 9aa77...1e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...