AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Mange tråder om det. Det dukker opp diskusjoner i forbindelse med dåp, konfirmasjon,bryllup osv. Det ender ofte med: gå videre i livet,glemme det. Det gjelder invitasjoner til konfirmasjon. Jeg skal ikke betale om deres mening ang hva som skal gjøres, ang alt ved dagen. Skal vri litt på det. Nå spør jeg deg kvinne. Du som var min venninne. Min fortrolige. Bestevenn. Min nabo. En ekstratante til mine barn. Du som gikk bak ryggen min i mange år. Du som hadde et forhold til min mann. Du som ble gravid med min mann. Joda, han har vel hovedansvaret her,men du har ansvar du også. Barnet kom til verden. Du lot som ingenting . Du kom bare oftere på besøk. Så smalt bomben. Det endte som det gikk. Skilsmisse. Jeg gikk inn i en depresjon. Jeg var økonomisk ruinert. Jeg måtte flytte med ungene. Dere har fortsatt et forhold. Dere bor sammen. Årene har gått. Jeg har etablert meg. Kom meg ovenpå. Funnet en ny mann. Så er det konfirmasjon. X har ikke mer kontakt med ungene,enn hva han må. Han er invitert sammen med deg. Du er ikke et tema jeg tar opp med han. Jeg ønsker ikke å ha deg i hus på denne dag. Jeg må bare godta at du står på invitasjonen. Du har heller ikke mye kontakt med ungene. Selv om de har en halvbror. Selvfølgelig er han bedt. Ungen er heller ikke et tema fra min X, de få ganger vi snakkes . Så da lurer jeg egentlig på om du kommer? Du har jo vært omsnakket. Du har vel ikke noe stor stjerne hos min X svigerfamilie heller. Eller vil du late som ingenting? Bruker frasen : jeg går for ungenes del. Anonymkode: 3a52a...006
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Jeg hadde gått fullstendig bunnyboiler. Anonymkode: 6ce65...9e2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå