Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg drittlei av alle barnverntråder og kvinnfolk naboer som spørr om å melde. Skjønner dere ikke at dere kan nøre oppunder angst for BV, blant enkelte her inne!

Anonymkode: ff0e1...8fe

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei tråder som: jeg er møkka lei av bvtråder

Anonymkode: d0c87...853

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Enig. BV-trådene begynner å bli temmelig irriterende.

Anonymkode: 4024d...436

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det bør bli mange flere tråder om BV. De gjør mye bra for folk! : - ) 

Anonymkode: 70937...821

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Tips til hva man gjør i Bv tråder: rapporter, ignorere og rømm trådene. Det er nemlig hakk i plata og alt er på repeat. Beste er å tie de ihjel. 

Anonymkode: be557...04d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er stort behov for mange flere tråder om Barnevernet. Folk kan lære, bli opplyst og deter flott for barn at bv finnes!

• Liker 4
Skrevet

Det må bli mer opplyst hva slags skade Barnevernet påfører barna. Det er gjenganger her på KG at man støtter Barnevernet på tross av at det er dokumentert hvilken skade barna får av denne behandlingen. Vi skal alle sammen stå på for barnas beste. Derfor må man nok være litt mer kritisk til hvilket arbeid Barnevernet gjør og ikke gjør i sakene. Per nå ser jeg mer naivitet hos KG`s brukere som ikke er villige til å se på dette. Barna er i startfasen av livet og har rett til en god oppvekst. Disse menneskene skal bli voksne en gang, gå ut i arbeidslivet, stifte familie og bidra til samfunnet. Mange barn får ikke denne muligheten senere i livet etter en oppvekst med barnevern, fosterhjem, innleggelse på institusjoner og blir derfor senere uføretrygdet. Noen barn tar også selvmord. Dette av den årsaken at de er påført traumer som Barnevernet må ta ansvar for når barna ikke blir hørt, men ignorert. 

http://www.aftenposten.no/norge/Hoy-dodelighet-hos-barnevernsbarn-437089b.html

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare drite i å lese trådene som handler om bv da?🤔

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm. Det er nok ofte en grunn til at mødre har angst for barnevernet. Mange saker sånn i gråsonen. Få ordning på økonomien og følg opp ungene, så har man ingenting å frykte. 

Anonymkode: 9eeac...e3c

Skrevet

Ikke begynn en ny slik tråd. VÆR SÅ SNILL! Du vet hvordan den vil utvikle seg

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips til hva man gjør i Bv tråder: rapporter, ignorere og rømm trådene. Det er nemlig hakk i plata og alt er på repeat. Beste er å tie de ihjel. 

Anonymkode: be557...04d

Hadde bare alle ignorert disse brukerne, hadde alt vært bra, men det er mange som ikke klarer dette

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, jauda skrev:

Hvorfor kan du ikke bare drite i å lese trådene som handler om bv da?🤔

Bæsje?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dritt lei anti-barneverngnålet jeg. Hakkk i plata. Samme useriøse aggresive brukerne. I stedet for å opplyse og holde en saklig seriøs tone går det i å være mest mulig hissig og aggresiv.

Anonymkode: 8d422...324

Gjest Tutte
Skrevet

Tenkte for ikke lenge siden at nå er det en stund siden jeg har lest om BV her, og da dukket denne tråden opp og vips så var det om BV igjen😂

Sett bort fra det så er jeg enig med deg.

Skrevet
16 timer siden, Honey Dew skrev:

Hadde bare alle ignorert disse brukerne, hadde alt vært bra, men det er mange som ikke klarer dette

Hvorfor gidder du i det hele tatt å kommentere en slik tråd da? Herlighet, må jo vell gå ann å diskutere forskjellige tema uten at du skal komme med dritt hele tiden.. er det en tråd som du gir blanke f i så skroll videre. 

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dritt lei anti-barneverngnålet jeg. Hakkk i plata. Samme useriøse aggresive brukerne. I stedet for å opplyse og holde en saklig seriøs tone går det i å være mest mulig hissig og aggresiv.

Anonymkode: 8d422...324

Enig. Det har vært stille på bv-fronten her inne, men nå dukker det opp flere og flere bv-tråder etter at de to brukerne kom tilbake

Skrevet

Om noen går rundt med angst for barnevernet som blir "trigget" av å lese KG, anbefaler jeg et psykologbesøk. Det får være måte på.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...