AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Plutselig fikk jeg en litt vond følelse av noe jeg gjorde her forleden. Jeg er en mann i min beste alder som elsker sommer og sol, benytter ofte anledningen til å kjøre en barbeint look til mine skinny jeans. Jeg har funnet ut at la mote sine steps x2 pakninger er perfekte å bruke i joggesko, toms og converse. Disse kjøper jeg på nærbutikken, men her forleden var de helt utsolgt og jeg måtte prøve en annen butikk. Jeg endte opp i 3 butikker hvor jeg spurte butikkpersonal om de hadde slike tynne strømper som går rett over tærne, på to av butikken forstod dem ikke hva jeg mente,hvor jeg vippet av toms skoen min og viste dem strømpen jeg hadde på meg. Åja slike ja,nei sånne har vi ikke, men vi har disse og så fant dem frem slike tykke strømper som går rett over tærne,jeg takket nei og sa dem ble for tykke og jeg jeg da får lete videre andre plasser. De beklaget at dem ikke hadde slike hvor jeg sa at det går helt fint og smilte Jeg takket for hjelpen og gikk ut av butikken. I ettertid så begynte jeg å tenke på om det var rar oppførsel og om kanskje jeg blir ledd av og blir sett på sær og rar kunde. Kan det være de ser på opptak av meg og ler seg skakke. Huff mulig jeg er paranoid. Takker for alle svar Anonymkode: b8be0...e89 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Du er nok bare paranoid. Tviler på de tenkte noe over det engang.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Jeg kan kun snakka som kunde, og utifra de kundeopplevelsene/oppførselen jeg leser her på KG er du en av de normale. Hadde jeg stått i kassen hadde jeg ikke ledd. Anonymkode: 70181...57f 7
Gjest Helicase Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Ikke tenk på det! Forøvrig vil jeg tro HM har det!:)
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Ingen i butikk har mulighet til å se på opptak for å le seg skakke heller, i hvertfall ikke der jeg har jobbet. Da må noe alvorlig ha skjedd, så ser politiet i gjennom. Feks ved ran. Anonymkode: 286ea...a07 2
altflyter Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 Overhodet ikke noe en butikkansatt kommer til å huske en gang. Du var høflig og vennlig og forklarte hva du ville ha. Du blir nok ingen snakkis på bakrommet 3
TinyBean Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 (endret) Jobber selv i butikk og jeg kan love at hvertfall jeg ikke hadde tenkt noe over det. Ser så mange kunder komme inn og ut av butikken at jeg glemmer nesten hvordan de ser ut etter de har betalt og dratt Det er ikke noe jeg tenker over hvertfall. Så lenge du er hyggelig og gjør det du skal i butikken, er alt greit. Ingenting å bekymre seg over. Endret 29. mai 2017 av TinyBean 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #8 Skrevet 29. mai 2017 Ts her takk for raske og hyggelige svar. Føler meg faktisk mye bedre nå etter å ha lest hva dere skriver. Av og til bare kommer slike saker over meg og så trenger jeg bare å høre andres meninger Anonymkode: b8be0...e89
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 Jeg jobber i butikk. Det vil si at jeg ofte får forskjellige spm. fra forskjellige kunder. Og hadde du vært kunden min hadde jeg absolutt ikke ledd eller tenkt du var rar. Hvorfor skulle jeg det? Du er da bare en kunde som leter etter noe spesifikt, det tror jeg alle voksne mennesker har gjort mange ganger i løpet av livet sitt. Jeg har iallefall gjort det mange ganger selv, og de fleste kunder som spør om hjelp er jo på jakt etter noe helt spesifikt. Og det å vise frem sokkene du har på deg er helt, helt i orden - og faktisk en god og effektiv måte å vise hva du er på jakt etter. Null problem! Og som TinyBean sa over meg, gi det en eller to dager maks, og jeg har helt glemt hvordan du så ut. Da kan du komme tilbake og jeg vil mest sannsynlig ikke kjenne deg igjen i det hele tatt. Gi det noen uker og jeg har sikkert glemt hele spørsmålet/situasjonen! Anonymkode: 84964...06a 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #10 Skrevet 29. mai 2017 Jeg kjøpte en melon, salat og noen klementiner, og en sjokolade (jeg klarte ikke å la være, selv om jeg må slutte med alt av sukker, jeg er tjukk) i dag og hun i kassen pekte på sjokoladen og spurte om jeg skulle ha den og så rart på meg. Jeg er ganske sikker på at hun tenkte sitt om at jeg kjøpte den sjokoladen. Aldri at jeg går dit igjen! FML Anonymkode: 2c883...74b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #11 Skrevet 29. mai 2017 Vi ser så mye snålt iløpet av en dag, det du forteller hadde jeg ikke tenkt over engang Anonymkode: f707f...eef
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Skrevet 29. mai 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en melon, salat og noen klementiner, og en sjokolade (jeg klarte ikke å la være, selv om jeg må slutte med alt av sukker, jeg er tjukk) i dag og hun i kassen pekte på sjokoladen og spurte om jeg skulle ha den og så rart på meg. Jeg er ganske sikker på at hun tenkte sitt om at jeg kjøpte den sjokoladen. Aldri at jeg går dit igjen! FML Anonymkode: 2c883...74b Du bør klage til butikksjefen om dette. Anonymkode: 4b159...853 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #13 Skrevet 29. mai 2017 Ikke bekymre deg. Hvis de ler så er det de som har problemer, ikke du. Du gjorde ingenting galt. Jeg ville prøvd Lindex eller Kappahl. Anonymkode: 6e24d...b34 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #14 Skrevet 29. mai 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en melon, salat og noen klementiner, og en sjokolade (jeg klarte ikke å la være, selv om jeg må slutte med alt av sukker, jeg er tjukk) i dag og hun i kassen pekte på sjokoladen og spurte om jeg skulle ha den og så rart på meg. Jeg er ganske sikker på at hun tenkte sitt om at jeg kjøpte den sjokoladen. Aldri at jeg går dit igjen! FML Anonymkode: 2c883...74b Er du sikker på at hun ikke bare var usikker på om den tilhørte deg? Hvis sjokoladen kom i midten av båndet kan jeg forstå deg, men dersom den kom helt til sist så kan det jo bare være hennes egen usikkerhet. Overvektige (og normalvektige og undervektige!) mennesker kjøper usunne matvarer hver eneste dag, og hun hadde jammen hatt det travelt dersom hun skulle kommentere alle. Jeg var ikke der, så bare du vet hva som skjedde, men det aner meg at dette kan ha noe med dine egne følelser rundt kropp, det å holde seg til sunne matvarer og det at du tok med sjokoladen selv om det ikke var planen. Og melon, salat, klementiner og ÈN sjokolade er ikke den mest usunne handlekurven, og en sjokolade er vel noe alle kjøper i blant. Jeg kjøper gjerne inn usunne matvarer (snacks, brus etc) for et par måneder i forveien, så mon tro hva butikkansatte mener om det. Anonymkode: b3183...d25 8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #15 Skrevet 29. mai 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte en melon, salat og noen klementiner, og en sjokolade (jeg klarte ikke å la være, selv om jeg må slutte med alt av sukker, jeg er tjukk) i dag og hun i kassen pekte på sjokoladen og spurte om jeg skulle ha den og så rart på meg. Jeg er ganske sikker på at hun tenkte sitt om at jeg kjøpte den sjokoladen. Aldri at jeg går dit igjen! FML Anonymkode: 2c883...74b Tror ditt eget hode har spilt deg et puss her Anonymkode: 70181...57f 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #16 Skrevet 29. mai 2017 Takker for alle svar her inne,det var så godt å høre Anonymkode: b8be0...e89
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2017 #17 Skrevet 30. mai 2017 Har selv jobbet i herreforetning. Pleide å anbefalle menn å kjøpe de strømpene, men ble som oftest møtt med sur mine. Tenker du er smart og eier sunn fornuft jeg Anonymkode: d4019...ef7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå