Aelwyn Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Idag begynner mitt "nye" liv, en sunnere hverdag og myyye mindre søtt og usunt. Jeg har som mål og gå ned 15kg før bryllupet, og det burde jeg vel greie? :-) Andre før meg har greid det, så da burde jeg også det!
TeddyToria Skrevet 1. januar 2005 #2 Skrevet 1. januar 2005 Ja, nytt år - nye muligheter...det sier jeg bare! Skal selv fortsette nedover, og forsøke å gå ned 11 kg til - kanskje kan vi ta opp kampen mot kiloene sammen!?? Du klarer det helt sikkert - bare du vil og prøver hardt nok!!! Lykke til!
Arwen Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Godt det ikke bare er meg. Jeg vil ned 6 kilo før bryllupet (tror ikke jeg rekker mer) og helst 15 kilo til sommeren så får sen hvordan det går.
Olifant Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Vi får være flinke å oppmuntre hverandre og dele gode tips. Jeg skal og ned ca. 15 kilo. Nytt år, nye vaner!
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 Godt det ikke bare er meg. Jeg vil ned 6 kilo før bryllupet (tror ikke jeg rekker mer) og helst 15 kilo til sommeren så får sen hvordan det går. :o hvor hen da...?
Arwen Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 :o hvor hen da...? Husk at det er en stund siden du så meg
Gjest Gjesta Skrevet 1. januar 2005 #7 Skrevet 1. januar 2005 Det er da vitterlig ikke SÅ lenge siden, du må da ha gjort litt annet enn bare spising..........
miaen Skrevet 1. januar 2005 #8 Skrevet 1. januar 2005 Jeg vil også henge meg på denne bølgen av sunne mennesker ! Jeg har som mål å trene, og spise sunnere. Jeg har veeeeeldig lyst¨å være noen kilo mindre til bryllupet...helst ti kilo mindre...har jo tretten måneder på meg.... så viljestyrke kom kom kom !!!!!
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2005 #9 Skrevet 1. januar 2005 Henger meg på jeg også!! Vil ikke sette meg noe mål om å gå ned et visst antall kilo, men er klar for mosjon og sunt kosthold, så får vi se hva det fører til!! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #10 Skrevet 1. januar 2005 Heisann! Henger meg med. Jeg vil ikke gå ned i vekt, men vil gjerne få bedre kondis! Hannemor
Huldra:) Skrevet 1. januar 2005 #11 Skrevet 1. januar 2005 kanskje vi skal bli litt aktive nå på nyåret da Hannemor?Ta med Anton ut på tur i skog og mark,-trnger litt bedre form og fasong jeg og:) kanskje fler som vil være med?
Olifant Skrevet 1. januar 2005 #12 Skrevet 1. januar 2005 Jeg blir gjerne med dere på tur! Trenger noen som kan hjelpe meg å holde motivasjonen oppe. Hvor i Oslo bor dere?
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #13 Skrevet 1. januar 2005 Jeg er med Huldra! Var seffern på tur med Anthon da du logget deg på i stad...
TeddyToria Skrevet 1. januar 2005 #14 Skrevet 1. januar 2005 Jeg blir gjerne med dere på tur! Trenger noen som kan hjelpe meg å holde motivasjonen oppe. Hvor i Oslo bor dere? Hvor i Oslo bor du tomias? Jeg er jo opprinnelig fra Oslo selv, og selv om jeg fortiden bor på Sørlandet, så er jeg ofte på besøk inne i hovedstaden... Vi kan gå tur vi, når jeg er hjemme!
Olifant Skrevet 1. januar 2005 #15 Skrevet 1. januar 2005 Jeg bor på St. Hanshaugen! Hadde vært kjempekos å treffes når du er her. Gå en lang god tur i skogen og så titte litt i bryllupsmagasiner kanskje?
TeddyToria Skrevet 1. januar 2005 #16 Skrevet 1. januar 2005 Åh, men det er jo ikke så lange veien! Mine foreldre bor midt mellom slottet og Frognerparken... Vi må se om ikke vi kan få til noe da vettu:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå