Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #1 Skrevet 1. januar 2005 Hei alle sammen og Godt Nyttår!! Jeg kjenner en fåmælt mann. Vi har tilbragt mye tid sammen (som venner) en stund nå og jeg innser at jeg elsker ham mer og mer. Vi har ikke sagt det til hverandre ennå, men kan jeg likevel merke at han elsker meg også? Han er min første og eneste "kjærlighet", så jeg er litt uerfaren når det gjelder menn og deres følelser Han har hatt mange før meg, så det er en slags "ubalanse" der. Jeg prøver å se etter tegn som kan tyde på at han elsker meg, men er usikker at jeg skal tolke alt feil. Noen ganger tar jeg ham i å stirre på meg, og han ser vekk når jeg avslører ham. Han kjøper mat som han ikke pleier å spise, men som han vet at jeg liker. Han er utrolig kjærlig og sier at han er glad i meg osv. Dette varmer meg veldig, men jeg tenker samtidig også om han gjør dette kun for å være hyggelig god venn. Noen som har tanker og erfaringer og råd å gi meg? Jeg føler meg rimelig dum enkelte ganger :-(
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #3 Skrevet 1. januar 2005 Det kan godt være at han elsker deg. Men jeg tror det likeså gjerne kan være at han ser på deg fordi han tenker etter og synes du er søt bare. Kanskje han vurderer åom du kan være aktuell å ha sex med...mange menn tenker dessverre slik om oss jenter: menn tenker "hun kan jeg tenke meg sex med", mens kvinner tenker "elsker han meg"? Mange menn er slik: snille. De tar hensyn og kjøper inn maten jenta liker go ser på deg osv. men vil bare være venner eller eventult få seg sex for å tilfredstille de kroppslige testosteron-behovene sine. Kanskje han tenker langsiktig: "hun er klart hypp på meg så det vil jeg benytte meg av..." Kynisk, men sant i mange tilfeller (selv om mennene er voksne).
Gjest M74 Skrevet 1. januar 2005 #4 Skrevet 1. januar 2005 Eh, det er vel lite sannsynlig at han "elsker deg" når dere bare er venner vel ... Men det kan jo hende han er forelsket, eller interessert eller kåt eller kombinasjon av alt. Eller bare en veldig god venn "Elsker" er et kraftig ord for meg ihvertfall, jeg "elsker" sjelden ei jente før etter en god stund som kjærester. Men det er mange andre gode følelser han kanskje har for deg?
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2005 #5 Skrevet 1. januar 2005 Mest sannsynlig er han nok bare kåt. Det er gjerne det de er, forstår du.
Polly Ester Skrevet 1. januar 2005 #6 Skrevet 1. januar 2005 Som de andre over her så kynisk påpeker så kan det hende at han bare vil ha sex med deg, eller at han er glad i deg som en venn... Men, det kan hende at han er glad i deg som noe mer enn en venn også. Det er vanskelig å vite. Og hvis du som kjenner han litt syns det er vanskelig å vite, så er det ihvertfall vanskelig for alle andre som bare leser det du skriver, å vite noe mer... Du får ta tiden til hjelp og se det an, kanskje... Noen menn blir skremt bort ved å bli spurt om følelser, men du kan jo prøve? Lykke til uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå