AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Del Skrevet 29. mai 2017 Hvor kjøper menn i 30-årene sine klær? Da tenker jeg på klær som brukes i jobbsammenheng, hvor arbeidsplassen er typisk offentlig sektor hvor kleskoden ikke er for streng. Anonymkode: 95e1d...04c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Del Skrevet 29. mai 2017 godt spørsmål Anonymkode: 3a651...46b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nordavind Skrevet 29. mai 2017 #3 Del Skrevet 29. mai 2017 Volt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Del Skrevet 29. mai 2017 Match? Anonymkode: 35a57...673 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måbarefåsiat... Skrevet 29. mai 2017 #5 Del Skrevet 29. mai 2017 Carlings? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 29. mai 2017 #6 Del Skrevet 29. mai 2017 Obs! og Dressmann. Og så kjøper kona et og annet når hun er lei av å se meg i det samme 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. mai 2017 #7 Del Skrevet 29. mai 2017 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper menn i 30-årene sine klær? Da tenker jeg på klær som brukes i jobbsammenheng, hvor arbeidsplassen er typisk offentlig sektor hvor kleskoden ikke er for streng. Anonymkode: 95e1d...04c Vil anta at de primært handler i klesbutikker. Du finner fine klær i de fleste herrebutikker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. mai 2017 #8 Del Skrevet 29. mai 2017 Akkurat nå, stan skrev: Obs! og Dressmann. Og så kjøper kona et og annet når hun er lei av å se meg i det samme Hadde jeg kommet hjem med noe fra dressmann, utenom sokker, hadde gubben steila.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. mai 2017 #9 Del Skrevet 29. mai 2017 Volt, Carlings, Vans Store, Match, Acne, Nudie, !Sold, noe fra Zalando, litt design fra egne butikker i Oslo og noe fra H&M. Har heldigvis en mann som bryr seg om utseende og kan kle seg. har skjønt fra KG at det ikke er en selvfølge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 29. mai 2017 #10 Del Skrevet 29. mai 2017 4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Hadde jeg kommet hjem med noe fra dressmann, utenom sokker, hadde gubben steila.... Du vil ikke fortelle meg at du står for klesinnkjøp til mannen din? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. mai 2017 #11 Del Skrevet 29. mai 2017 6 minutter siden, Arabella skrev: Du vil ikke fortelle meg at du står for klesinnkjøp til mannen din? Tror det er mer vanlig enn vi liker å tro. Tar ikke kvinnen ansvar blir det de samme fillene år etter år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 29. mai 2017 #12 Del Skrevet 29. mai 2017 12 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Hadde jeg kommet hjem med noe fra dressmann, utenom sokker, hadde gubben steila.... Da er nok han mer klesbevisst enn jeg. Jeg kjøper gjerne tre-fire av samme bukse eller skjorte. Når jeg først er i butikken Dama vil gjerne at jeg varierer litt mer, og har kastet ut det mest traurige. Så nå ser jeg ganske bra ut, siden hun bestemmer. Akkurat på dette punktet har vi ikke likestilling i heimen 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #13 Del Skrevet 29. mai 2017 6 minutter siden, Antoinette skrev: Tror det er mer vanlig enn vi liker å tro. Tar ikke kvinnen ansvar blir det de samme fillene år etter år. Det er det. Anonymkode: b9d78...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #14 Del Skrevet 29. mai 2017 23 minutter siden, Fru Uperfekt skrev: Hadde jeg kommet hjem med noe fra dressmann, utenom sokker, hadde gubben steila.... Hva er galt med Dressmann? Anonymkode: b9d78...379 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 29. mai 2017 #15 Del Skrevet 29. mai 2017 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med Dressmann? Anonymkode: b9d78...379 Gubbeklær. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. mai 2017 #16 Del Skrevet 29. mai 2017 4 timer siden, Arabella skrev: Du vil ikke fortelle meg at du står for klesinnkjøp til mannen din? Egentlig lite, men det hender. Akkurat som han kjøper noen plagg til meg innimellom. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 29. mai 2017 #17 Del Skrevet 29. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er galt med Dressmann? Anonymkode: b9d78...379 Hva er bra med dressmann? Det er bare ikke butikken for alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 30. mai 2017 #18 Del Skrevet 30. mai 2017 Husker godt at når min mann og jeg flyttet sammen sa jeg at slitte boxere og sokker rives opp og kastes uten diskusjon. Han var enig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dyptvann Skrevet 30. mai 2017 #19 Del Skrevet 30. mai 2017 Jeg bruker Zalando, 4men og Follestad. Selv får jeg spader av de som går litt for ofte i casual klær. Shorts og joggebukse hører ikke hjemme på et kontor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tassen10 Skrevet 30. mai 2017 #20 Del Skrevet 30. mai 2017 Mann 42 her. Kjøper bukse på Carlings en gang annethvert år til festlige anledninger. Ellers kjøper jeg klærne mine i sportsforretninger. Norrøna, Arcteryx, Fjällräven etc. Og sånn har det vært de siste 10 åra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå