Gå til innhold

Hvordan var det å flytte alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter brudd? Har bodd i samme bolig som eksen i et halvt år etter brudd pga felles barn. Bytter på å bo der.  Har allikevel sett hverandre nye og lurer på hvordan det var å bli "helt alene"? På noen måter gruer jeg meg, på andre er jeg spent.. flytter snart i egen leilighet 

Anonymkode: c616d...8b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deilig!

Anonymkode: 0f16b...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg ikke barn. Men slo opp med samboeren for to år siden og flyttet til hjembyen min. Det var fantastisk. Du kan gjøre som du vil og trenger ikke å ta hensyn til noen, men i ditt tilfelle blir det barnet ditt. Ikke gru deg, det kommer nok til å gå kjempefint :) Bonding time med barnet ditt og alt :)

Anonymkode: 37a22...0c9

AnonymBruker
Skrevet

Det var deilig og befriende, selvom det også var litt ensomt. Men mest positivt, det å slippe å forholde seg til ham i hverdagen, vite at jeg ikke trengte ta hensyn, bli iakttatt, få kjeft, være omgitt av negativitet... Kjempedeilig og en stor hjelp i prosessen "finne meg sjæl etter 18 ræva år". 

Anonymkode: 81eb9...432

Gjest GoldenLioness
Skrevet

Hehe, da jeg gikk fra eksen og hadde fått solgt kåken vi bodde i så var det første jeg gjorde da jeg kom på plass i egen leilighet å sprette en flaske vin og sette på høy musikk å og bare nyte friheten 😁🎉

Skrevet

Det var så deilig! Jeg tok meg et glass vin første kvelden, og storkoste meg. Det første året var jeg stortsett hjemme hver helg og nøt mitt eget selskap - fikk masse energi av det. Etter 1 år var jeg ikke så mye hjemme lengre og fikk en del energi av det. Etter 2-3 år kom ensomheten, men kun etter familiebesøk og rundt høytider er den verst. Er noe spesielt å reise fra mennesker man er glad i til en tom leilighet. Kjenner fortsatt på det enda, men det har gått over når jeg har våknet dagen etter. 

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar😊 har jo såklart vært alene med barn i 6 mnd, men nå skal jeg klare meg helt alene helt på ordentlig! Ikke felles økonomi, bil, ingenting. Små skummelt, men det skal gå bra. Føles merkelig ut.. 

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar😊 har jo såklart vært alene med barn i 6 mnd, men nå skal jeg klare meg helt alene helt på ordentlig! Ikke felles økonomi, bil, ingenting. Små skummelt, men det skal gå bra. Føles merkelig ut.. 

Det høres mer merkelig ut at du aldri har klart deg alene før.

Anonymkode: b5283...260

AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2017 den 18.25, AnonymBruker skrev:

Etter brudd? Har bodd i samme bolig som eksen i et halvt år etter brudd pga felles barn. Bytter på å bo der.  Har allikevel sett hverandre nye og lurer på hvordan det var å bli "helt alene"? På noen måter gruer jeg meg, på andre er jeg spent.. flytter snart i egen leilighet 

Beste i hele verden! Jeg liker å gjøre ting alene. Spesielt da å slippe hans slafsing med maten og kunne velge helt alene hva middagen skal bestå av. Jeg rydder kun mitt eget rot og ikke dobbelt opp. Bestemmer alene hvilke film eller kanal. Så er jeg ellers mye mer sosial med nye og gamle venner. Føler jeg får oppleve mer og ikke så låst hjemme. Trenger ikke å si ifra om at jeg blir borte en helg. Elsker det! Og ikke minst når det kommer til interiør. Min stil hele veien! Ingen kompromiss for å få de rosa gardinene 😅

Anonymkode: 81efb...893

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i gledes rus en hel sommer over å ha blitt kvitt han og fått flyttet langt vekk...fra alt til ingenting, rettere sagt; fra alt til frihet og frihet er jo strengt tatt ikke ingenting. 

Glad vi aldri fikk felles barn!!!

(han var en utro, manipulerende kontrollfrik av en drittsekk)

Anonymkode: 3f9f9...626

AnonymBruker
Skrevet

Famtastisk! Skal aldri bo med en annen voksen igjen.

Anonymkode: e8f4b...93c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal virkelig sprette en flaske champis den dagen jeg er ute!😀🍻

Anonymkode: 82666...f97

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var digg med tanke på at jeg plutselig bare hadde ansvar for mitt eget rot, skittentøy og matlaging. I tillegg slapp jeg å se det sure trynet hans hver morgen. Jeg pleide å gå på nåler for ikke å gjøre han sur og sint hver morgen selv om det alltid endte opp med at jeg fikk skylden for hans sinneutbrudd selv uten å ha vært i nærheten av han eller noe. Det eneste jeg savnet var nærheten og den gode følelsen han gav meg når han var på godlage.

Anonymkode: d072f...50a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...