AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Hei! Et litt spesielt spørsmål kanskje: Hvordan kan jeg gjøre sånn at noen spesifikke venner ikke får lése kommentarer som en annen venn gir meg på mine bilder ect? Hadde vært supert med cirka "steg-for-steg" guide Anonymkode: 85f86...715
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Men vil mine venner få notifikasjon på den min nye venns kommentarer på mine bilder/innlegg osv? Forutsatt at ingen av mine gamle venner er tagget seff. Det har vel ikke noe å si for om de gamle vennene "følger" meg på face eller ikke ? Da skal dem altså ikke få notifikasjoner på den nye vennens kommentarer på mine ting? Anonymkode: 85f86...715
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Skal du være utro eller? Anonymkode: ee0d6...06d
Titania Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men vil mine venner få notifikasjon på den min nye venns kommentarer på mine bilder/innlegg osv? Forutsatt at ingen av mine gamle venner er tagget seff. Det har vel ikke noe å si for om de gamle vennene "følger" meg på face eller ikke ? Da skal dem altså ikke få notifikasjoner på den nye vennens kommentarer på mine ting? Anonymkode: 85f86...715 Om de skrur på å få varsler på bildet/innlegget, så vil de få notifikasjon. Hvis ikke kommer det vel bare opp enten på veggen eller i den greia på høyresiden med aktiviteten til vennene på lista når det kommenteres
Sirah Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 4 minutter siden, Titania skrev: Om de skrur på å få varsler på bildet/innlegget, så vil de få notifikasjon. Hvis ikke kommer det vel bare opp enten på veggen eller i den greia på høyresiden med aktiviteten til vennene på lista når det kommenteres Dette. Hvorfor spiller dette noen rolle? Man legger jo ikke ut noe som ikke tåler dagens lys? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #8 Skrevet 29. mai 2017 hahaha jeg er voksen og singel så nei har ikke tenkt å være utro LOL. jeg vill ikke at mine hijab venner skal få et bilde av meg som ikke er sant bare fordi jeg har blitt kjent med en kjekk gutt fra utlandet til og med so hæællæ. Anonymkode: 85f86...715
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 herregud dere er så dumme. det er eventuelle skryt jeg får av kompisen jeg er redd for at andre visse personer skal se. thats it. Anonymkode: 85f86...715
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå