AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Har eldre søsken på nærmere 50 som alltid er blakke å snylter på vår mor som er minstepensjonist, de har mer enn meg dabhar mindre å rutte med når regninger å lån er betalt, bør de konfronteres med dette ??? Anonymkode: 00b5a...e2b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har eldre søsken på nærmere 50 som alltid er blakke å snylter på vår mor som er minstepensjonist, de har mer enn meg dabhar mindre å rutte med når regninger å lån er betalt, bør de konfronteres med dette ??? Anonymkode: 5aa3d...b35 Bør? De burde skamme seg! Jeg gjorde det med mine eldre søsken. Men så har mor alltid sydd puter under armene på de. Anonymkode: 99f4d...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Hvor går pengene deres da? Hadde nok latt min mor styre det selv. Anonymkode: 7920b...38d
Gjest chisandra Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har eldre søsken på nærmere 50 som alltid er blakke å snylter på vår mor som er minstepensjonist, de har mer enn meg dabhar mindre å rutte med når regninger å lån er betalt, bør de konfronteres med dette ??? Anonymkode: 5aa3d...b35 Så lenge din mor er ved sine fulle fem så er det hennes penger - hennes valg. Men å være godt voksen og få penger av mor høres usunt ut.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Med mindre det går utover deg eller din mor ber om hjelp eller råd, så ville jeg ikke sagt noe. Men om du ender opp med å spandere ting til moren din som hun ikke får råd til pga dette, så er du i din rett til å bry deg og det er også din sak. Anonymkode: 3388e...9d9
Gjest steinbukk79 Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 Husker min far måtte kjøpe tobakk til min farmor da hun hadde lånt bort hele trygda si til min tante, det ble med den ene gangen han gjorde det😤
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 De har våger ikke komme her, da min mann har stål kontroll over økonomien vår, hvilket jeg verdsetter, da det ikke er helt min ting, vi lever ok nok, men har stort hus å ny bil, men har i fellesskap prioritert bort ferie for å få råd til det da Anonymkode: 5aa3d...b35
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har eldre søsken på nærmere 50 som alltid er blakke å snylter på vår mor som er minstepensjonist, de har mer enn meg dabhar mindre å rutte med når regninger å lån er betalt, bør de konfronteres med dette ??? Anonymkode: 00b5a...e2b Hvor mange søsken? Nå er det vel begrenset hva en minstepensjonist kan bidra med,når alle utgifter er dekket. Da har de lite igjen. Det bør voksne forstå Anonymkode: 4ab18...630
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #10 Skrevet 29. mai 2017 2 eldste av 3, de bryr seg fint lite om det, så lenge de får det de vil ha Anonymkode: 00b5a...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå