AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Huff, jeg er nå kommet i en situasjon der jeg må vurdere om jeg må trekke meg fra en sommerjobb jeg har fått. Jeg er psykisk syk, jobben er i hjemkommunen min, mens all behandling jeg mottar er i kommunen jeg studerer i. Jeg får utrolig dårlig samvittighet hvis jeg må trekke meg, for jeg vet ikke hvor lett det er å finne en erstatter, samtidig så vet jeg ikke om jeg er i stand til å utføre en jobb slik tilstanden er nå. Hva gjør jeg? Anonymkode: cb22b...85f
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Skal du jobbe med mennesker så er det så viktig å være ok med deg selv først. Skal du ikke jobbe med mennesker så ser jeg ingen grunn. Anonymkode: a37f4...49a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Du må i så fall si opp, man trekker seg ikke bare fra en jobb. Anonymkode: deb98...0a9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må i så fall si opp, man trekker seg ikke bare fra en jobb. Anonymkode: deb98...0a9 Hvordan sier man opp en jobb når man formelt sett ikke er ansatt? Har ikke skrevet under på noe papirer eller noe. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal du jobbe med mennesker så er det så viktig å være ok med deg selv først. Skal du ikke jobbe med mennesker så ser jeg ingen grunn. Anonymkode: a37f4...49a Det er en jobb i helsevesenet, ja. Anonymkode: cb22b...85f