Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver bok og skal ha med en liten sekvens som omhandler en sykepleier, og jeg innser at jeg ikke aner noenting om det jeg skal skrive om. Setter derfor stor pris på om noen vil svare meg på hvordan man får tak i en sykepleier som er på nattevakt. Egen mobiltelefon, personsøker eller ringer til sentralbord? 

Anonymkode: adad4...8a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du får tak i? Som pasient? Eller som random person som kun vil slå av en prat? 

Anonymkode: c0e8b...2b4

AnonymBruker
Skrevet

La oss si at jeg vil ha tak i min søster som er nattevakt, fordi sønnen hennes er forsvunnet. Hvordan gjøres det pr. telefon?

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ringe min mobil - jeg kommer ikke til å svare, men ser at du har ringt og kan ringe opp igjen ved en ledig anledning. 

Er det krise kan du ringe avdelingen og spør etter meg. Da kommer du til et sentralbord og må be den sette deg over til meg (på vår avdeling har sykepleiere hovedtelefon på seg hele tiden).

Anonymkode: ed8e6...9f2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ringe min mobil - jeg kommer ikke til å svare, men ser at du har ringt og kan ringe opp igjen ved en ledig anledning. 

Er det krise kan du ringe avdelingen og spør etter meg. Da kommer du til et sentralbord og må be den sette deg over til meg (på vår avdeling har sykepleiere hovedtelefon på seg hele tiden).

Anonymkode: ed8e6...9f2

Supert! Det var akkurat det jeg var ute etter. Tusen takk! :blomst: 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På eldresenter og institusjoner jeg jobber ved har sykepleieren egen telefon med direktenr.  Lurer på hva du skal med denne informasjonen jeg da

Anonymkode: d0a36...cce

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

På eldresenter og institusjoner jeg jobber ved har sykepleieren egen telefon med direktenr.  Lurer på hva du skal med denne informasjonen jeg da

Anonymkode: d0a36...cce

Står jo at personen skriver bok :P ikke noe rart eller galt med å skrive om et realistisk scenario

Anonymkode: cadee...cfd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...