AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 har nå rotet meg borti noe veldig teit. møtte en fyr fra tinder som jeg hadde snakket med typ et halvt år på snap. vi hadde ikke sex første gang vi møttes men det var jo ikke noe date. vi chillan på rommet liksom. etter det har vi møttes 3-4 ganger og jeg sa tydelig til han at jeg kun vil ha sex ikke noe mer. men her sitter jeg da. føler meg jo brukt men ikke på en negativ måte da vi begge igrunn bruker hverandre. men føler meg kanskje litt easy? lett på kroken. sexen er jo fantastisk, han er fantastisk men jeg føler meg fortsatt trash i og med at jeg faktisk ikke kjenner fyren. Løy også til han og sa jeg hadde hatt sex med 2 stk før han, så han tok jo jomfrudommen min. elsker og ha sex med han men liker ikke denne følelsen jeg sitter igjen med. er også kanskje litt interessert i han men tror nok ikke d blir noe følelser inn i bildet da jeg faktisk ikke kjenner han. men åhhh her sitter jeg med dårlig samvittighet for at jeg har løyet og er livredd han blir sur hvis jeg kommer clean. så i grunn vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. fortsette og pule han å håpe på at drittfølelsen forsvinner eller ditche han og den amazinge sexen vi har? Anonymkode: e8898...c66
stan Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Litt hobbypsykolog nå, men jeg tror du ikke er helt ærlig med deg selv. Du ønsker at han var kjæreste materiale, men isteden for å vente på denne kjæresten håper du på sex uten følelser. Men det funker ikke helt slik du håpet. Den ekle følelsen kommer ikke til å gå bort, men den kommer til å bli mindre sterk, du kan lære deg å leve med den. Men samtidig så setter du på vent det som kan komme når forholdet er avsluttet. Som sagt, kun litt hobbypsykologi, ikke ta det jeg skriver for alvorlig. Jeg kan jo ta feil. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 2 minutter siden, stan skrev: Litt hobbypsykolog nå, men jeg tror du ikke er helt ærlig med deg selv. Du ønsker at han var kjæreste materiale, men isteden for å vente på denne kjæresten håper du på sex uten følelser. Men det funker ikke helt slik du håpet. Den ekle følelsen kommer ikke til å gå bort, men den kommer til å bli mindre sterk, du kan lære deg å leve med den. Men samtidig så setter du på vent det som kan komme når forholdet er avsluttet. Som sagt, kun litt hobbypsykologi, ikke ta det jeg skriver for alvorlig. Jeg kan jo ta feil. åhh du har kanskje rett.. er bare så kjipt fordi jeg vil ikke bli såret og jeg vil igrunn ikke ha noe følelser inn i bildet. men tusen takk for bra svar:-) Anonymkode: e8898...c66
stan Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Andre er kanskje uenig med meg, men sex involverer følelser. Men kan prøve å legge lokk på følelsene, men de er der. Følelsene er jo litt som sansene, til for å lede oss til det som er rett for oss, og bort fra det som er vondt. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå