AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Jeg holder på og skal skrive en rapport i Word. Den følger 1.1, 1.2 osv oppsett i oppbyggingen. F.eks 1.1 Overskrift Blablabla 1.2 Overskrift 2 Blablabla Osv. Jeg ønsker å ha punktene og overskriftene med fet skrift, men når jeg markerer teksten så markerer den bare "Overskrift", ikke punktet 1.1, f.eks. Noen som forsto hva jeg forsøkte å si? Og evt vet hvordan jeg kan få punktene også til å bli fet skrift? Anonymkode: 0d177...b55
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Har du prøvd å markere selve punktet da? Anonymkode: cbe1a...666
Polly Ester Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 Jeg forstod deg kanskje. Jeg testet det og det blir markert alt sammen hos meg, men jeg har da musepekeren helt ytterst på venstre side av arket slik at det blir en pil, og så venstreklikker jeg og velger uthevet tekst i boksen som kommer opp.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å markere selve punktet da? Anonymkode: cbe1a...666 Punktet lar seg ikke markere, det er det som er problemet. Fordi punktene (1.1, 1.2 osv) blir formattert tekst av Word, ikke bare vanlig brødtekst. Og da blir det ikke markert, av en eller annen grunn. 1 time siden, Polly Ester skrev: Jeg forstod deg kanskje. Jeg testet det og det blir markert alt sammen hos meg, men jeg har da musepekeren helt ytterst på venstre side av arket slik at det blir en pil, og så venstreklikker jeg og velger uthevet tekst i boksen som kommer opp. Når jeg gjør det så markerer Word overskriften ved siden av punktet hos meg. "1.1 Overskrift" - da blir teksten "Overskrift" fet, og punktet (1.1) blir stående vanlig. TS Anonymkode: 0d177...b55
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Enn om du formaterer stilen på overskriften, oppe i verktøylinja? Hvis alle 1.1 etc. er av typen "overskrift 1", så skal det bare være å endre "overskrift 1" til fet skrift. Anonymkode: d3cb3...66c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 Godt tips, siste AB. Jeg skulle forsøke det, men fikk det til på annen måte. Jeg dobbelklikket på en av punktene og da ble alle punktene markert, og jeg kunne velge fet skrift. Så enkelt. Men nå vet jeg det, takk for hjelp uansett. Anonymkode: 0d177...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå