Gå til innhold

Gruer meg til svar på graviditetstest.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får svar på plodprøve (HCG-verdi)  på onsdag, og merker jeg begynner å grue meg sikkelig. Har fått hjelp fra Porsgrunn fertilitetsklinikk, og er i dag 15dpo. 

Har de to siste ukene håpet, lengtet, gledet meg, og vært så fryktelig spent. Har drømt meg bort i alt av babyklær, barnevogner  osv. Gått med konstant sommerfugler i magen. 

Men nå som sannhetens time virkelig nærmere seg har det kommet en stor frykt over at resultatet kan være negativt. Ser for meg at det vil knuse meg. Det som ikke gjør det noe bedre  er at jeg er på jobb når telefonen med svaret kommer, og jeg må eventuelt holde sorgen alene, og inni meg. Uff. Bare tanken gjør meg uggen. Nesten så jeg ikke vil ha svaret, men heller bare leve videre i håpet om at jeg er gravid. 

Flere som har kjente på det samme? 

(Må preisiere at grunnen til at jeg ikke kan ta en test hjemme er fordi jeg går på Pregnyl, noe som  vil resultere i positiv test uansett. Må derfor ta to blodprøver med to dagers mellomrom for å se på verdiøkning) 

Anonymkode: ca7b0...10c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ingen erfaring fra dette selv men forstår at det kan være nervepirrende!

Kanskje du og partneren din skal legge planer for onsdags ettermiddag? At dere kanskje går ut å spiser god mat foreksempel uavhengig av hva resultatet blir. Eller lager noe god mat hjemme, ha favoritt godteriet som dessert og krype opp i en sofa å se en fin film. Slik at man har noe koslig å se frem til (selv om det ikke vil ta fokuset helt borte).

Masse lykke til! Krysser fingrene for at det blir positivt resultat :nordvesta:

Anonymkode: f6bcf...807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...