AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Så... har gått turer på denne stranden, og helt siden jeg flyttet hit så har det konstant vært "Spirituelt" mas. Spesielt i den parken. Sollerudstranda og parken der, er rett ved Lysaker stasjon i Oslo. Når jeg filmer så hører jeg stemmen/hves til folk/ånder som ikke er der i bakgrunnen, og blir stalket av noen av åndene. Jeg er svært spirituell, og kan dermed ikke ignorere dem. Så... spørsmålet mitt blir, er det bare jeg som opplever ting der? Noen som har vært i området og vet noe om det? Noen som vet om det stede ble brukt til heksebrenning eller lignende i fortiden? Anonymkode: 49a6a...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 Slikt finnes ikke Anonymkode: a43e0...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så... har gått turer på denne stranden, og helt siden jeg flyttet hit så har det konstant vært "Spirituelt" mas. Spesielt i den parken. Sollerudstranda og parken der, er rett ved Lysaker stasjon i Oslo. Når jeg filmer så hører jeg stemmen/hves til folk/ånder som ikke er der i bakgrunnen, og blir stalket av noen av åndene. Jeg er svært spirituell, og kan dermed ikke ignorere dem. Så... spørsmålet mitt blir, er det bare jeg som opplever ting der? Noen som har vært i området og vet noe om det? Noen som vet om det stede ble brukt til heksebrenning eller lignende i fortiden? Anonymkode: 49a6a...2b7 Nei, det er du ikke. Og jo, det kan du. Anonymkode: 7c225...eac 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Aldri opplevd tilsvarende på Sollerudstranda. Og der har jeg vært mye. Anonymkode: 28abd...068
Mynona Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Mynona, mod. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Så... har gått turer på denne stranden, og helt siden jeg flyttet hit så har det konstant vært "Spirituelt" mas. Spesielt i den parken. Sollerudstranda og parken der, er rett ved Lysaker stasjon i Oslo. Når jeg filmer så hører jeg stemmen/hves til folk/ånder som ikke er der i bakgrunnen, og blir stalket av noen av åndene. Jeg er svært spirituell, og kan dermed ikke ignorere dem. Så... spørsmålet mitt blir, er det bare jeg som opplever ting der? Noen som har vært i området og vet noe om det? Noen som vet om det stede ble brukt til heksebrenning eller lignende i fortiden? Anonymkode: 49a6a...2b7 Det heter Djinn Anonymkode: 9db61...756
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 Høres plagsomt ut. Har du snakket med lege om dette? Anonymkode: 06f69...c9f
Ulla Ullsokk Skrevet 29. mai 2017 #8 Skrevet 29. mai 2017 Har også vært der mye, det blåser jo endel, da 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2017 #9 Skrevet 2. juni 2017 Hm interessant, dit ville jeg likt å tatt turen Helt sikkert vært en rituell plass før ! Anonymkode: f0708...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå