Gå til innhold

Dressbukser (dame) med lange ben

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i flere år vært på jakt etter fine dressbukser til meg selv, helst også med litt høyt liv. Problemet er bare at jeg er 180 cm høy og har lange ben (34-36 i benlengde på jeans), og det er umulig å finne dressbukser som rekker meg til lengre enn omtrent midt på leggen..

Noen som har noen tips om hvor jeg kan kikke for å få tak i dressbukser med litt lengde på bena? Alle farger kan være aktuelle, men ønsker spesielt svart/mørkeblå/grå.

Anonymkode: c7aca...ce7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er riktignok "bare" 168 cm og bruker stort sett størrelse 36, men jeg måtte få lagt opp mine dressbukser fra Tiger of Sweden en del i lengden.

Anonymkode: d6e49...584

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket Zara? De hadde ekstra benlengde da jeg hadde dressbuksebehov for en del år siden i alle fall - jeg handla dog i Skottland (for det var der jeg bodde), men det går jo an å se på nettsiden deres :-)

Anonymkode: cc2a8...8db

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for supre tips, har verken sjekket Tiger of sweden eller Zara. Sistnevnte har jeg bare antatt at ville ha korte bukser siden det er et spansk merke. Er jo genialt hvis de har bukser i ulike benlengder :tommel: 

Begge deler skal sjekkes ut neste gang jeg er i sentrum!

TS

Anonymkode: c7aca...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...