Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg er en middels aktiv kvinne på 27 år og veier 59 kg. Jeg har en litt aktiv jobb, og går noe turer ellers på fritiden. I løpet av dagen spiser jeg dette

Frokost: 1 boks (250 gr) Cottage Cheese liker den best plain uten nøtter og frukt/bær.

Lunsj: Ett grovt rundstykke med enten ost, makrell i tomat osv.

Middag: En vanlig porsjon eks 1 stk fisk, en kyllingfilet, grønnsaker og 2 poteter.

Er det nok eller bør jeg endre på noe? Mer/mindre?

Anonymkode: afa36...a69

Har endret innlegget i henhold til de nye reglene. Les på toppen av siden

sofie777, mod

Endret av sofie777
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en middels aktiv kvinne på 27 år og veier 59 kg. Jeg har en litt aktiv jobb, og går noe turer ellers på fritiden. I løpet av dagen spiser jeg dette

Frokost: 1 boks (250 gr) Cottage Cheese liker den best plain uten nøtter og frukt/bær.

Lunsj: Ett grovt rundstykke med enten ost, makrell i tomat osv.

Middag: En vanlig porsjon eks 1 stk fisk, en kyllingfilet, grønnsaker og 2 poteter.

Er det nok eller bør jeg endre på noe? Mer/mindre?

Du bør og må spise mer.

Frokosten din er nokså ensformig og næringsfattig. Prøv å få inne noe fett og mer karbohydrater. Du likte ikke nøtter, men finnes jo alternativer sikkert. 

Syns lunsjen din også ser noe knapp ut. 

Usikker på kalorimengden her da det er så mange variabler, men uansett kommer ser det veldig lavt ut. Du er jo allerede ganske tynn så kan ikke helt se behovet for å gå ned mer i vekt  :)

Endret av sofie777
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, debattanten skrev:

Du bør og må spise mer.

Frokosten din er nokså ensformig og næringsfattig. Prøv å få inne noe fett og mer karbohydrater. Du likte ikke nøtter, men finnes jo alternativer sikkert. 

Syns lunsjen din også ser noe knapp ut. 

Usikker på kalorimengden her da det er så mange variabler, men uansett kommer ser det veldig lavt ut. Du er jo allerede ganske tynn så kan ikke helt se behovet for å gå ned mer i vekt :) 

Takk for feedback. Jeg ønsker ikke ned i vekt, men å holde vekten, men samtidig ha nok overskudd og beholde muskler. Jeg vet liksom ikke hva annet jeg skal legge til som ikke metter så mye, men som samtidig gir litt mer energi.

AnonymBruker
Skrevet

Du er undervektig og innlegget skriker spiseforstyrrelse:// Du ville ikke postet inntaket ditt om du ikke følte deg utillfreds og  fikk "tillatelse" til å spise mer og noe annet enn kjip "ren" mat

Anonymkode: 6515b...554

• Liker 2
Skrevet

Kjære trådstarter, jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. 

Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. 

Du kan ta kontakt med  Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

Lykke til,

sofie777, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...