Simbyxor Skrevet 29. mai 2017 #1 Del Skrevet 29. mai 2017 Damer og kvinner har også lov til å svare. Gamle kjerringer også! Synes du duckface/trutmunn-poseringer er vakkert? Hvorfor ikke? Og du som gjør slike poseringer, for eksempel på Facebook: Hvorfor gjør du det egentlig? Er du klar over at du ser ut som et offer for både vepse- og solstikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #2 Del Skrevet 29. mai 2017 Er noe av det dumneste jeg ser. Det ser utrolig dumt ut. Blir flau når jeg ser det. Anonymkode: a7543...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skadeskutt Skrevet 29. mai 2017 #3 Del Skrevet 29. mai 2017 Nei jeg synes ikke det er vakkert. Tror i grunn ikke jeg har noen på Facebook som pleier å poste slike bilder. Men jeg er kanskje for gammel (26), at duckface-generasjonen er yngre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Del Skrevet 29. mai 2017 4 minutter siden, Skadeskutt skrev: Nei jeg synes ikke det er vakkert. Tror i grunn ikke jeg har noen på Facebook som pleier å poste slike bilder. Men jeg er kanskje for gammel (26), at duckface-generasjonen er yngre? Nei den er ikke yngre! Vil påstå at de få jeg Har på fb som poserer slik, er 30-35 år og litt i overkant opptatt av Restylane og botox Anonymkode: 269f8...281 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #5 Del Skrevet 29. mai 2017 Det ser bare teit ut! Det ser ut som noen som ikke tørr å vise sitt sanne jeg, de er jeg skeptiske til! Anonymkode: b97df...2d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg har alltid vært sånn (siden jeg var ei lita jente) at jeg har fått duckface på bilder. Jeg er ikke en gang bevisst at jeg gjør det. Og synes ikke at det er fint. Dette har jeg gjort siden 70-tallet og lenge før duckface i det hele tatt var et begrep. Så Venninner pleier å spøke med at jeg var den som fant opp duckface. .Min teori er at de fleste ikke er bevisst at de gjør det. Og at ting bare er mer synlig nå, fordi folk er glad i å legge ut bilder av seg selv. Anonymkode: 87bce...8b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drakan Skrevet 29. mai 2017 #7 Del Skrevet 29. mai 2017 Kommer an på... man kan utnytte teknikken for et bedre smil, men "duck leppene" ser tåpelig ut, og er et tegn på en som tror at å rynke leppene sammen er "fint". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjertefisk Skrevet 29. mai 2017 #8 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg gjør det på tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #9 Del Skrevet 29. mai 2017 Gjør det på tull innimellom, er vel mest vanlig i 16-18 års alderen? Restylan og botox er jo ikke ille, er mest den fake poseringa. Mye penere å smile svakt og se blid ut Anonymkode: a751c...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aquata Skrevet 29. mai 2017 #10 Del Skrevet 29. mai 2017 (endret) Det er soleklart at man gjør det i alle aldersgrupper (og på tvers av kjønn) Kan hende man får det som uvane fra da man er baby. Husker at også mitt barn laget duckface som baby. Fant et victoriansk bilde. Så duckface er nok eldre enn vi tror. Gutta på 60 eller 70-tallet gjorde det også. For å ikke glemme Greta Garbo. g Endret 29. mai 2017 av aquata 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 29. mai 2017 #11 Del Skrevet 29. mai 2017 Synes det ser teit ut og det er noe jeg la fra meg i tenårene (14-15år).. hvis jeg skulle tatt et slikt bilde nå så hadde det vært for å lage grimase Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Del Skrevet 29. mai 2017 Nei, det er rart på alle måter. Det ser veldig rart ut, og jeg synes dermed også det er rart at jenter (og gutter) som gjerne er opptatt av å ta seg best mulig ut, selv ønsker å fremstå rare i fleisen offentlig...?! Anonymkode: d03af...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #13 Del Skrevet 29. mai 2017 Det ser så unaturlig ut. Ingen går rundt slik til vanlig, syns bilder skal representere den du er... ser bare rart ut. Anonymkode: 678c0...def Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skadeskutt Skrevet 29. mai 2017 #14 Del Skrevet 29. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei den er ikke yngre! Vil påstå at de få jeg Har på fb som poserer slik, er 30-35 år og litt i overkant opptatt av Restylane og botox Anonymkode: 269f8...281 Såpass. Jaja, dem om det. Mye finere når folk smiler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 29. mai 2017 #15 Del Skrevet 29. mai 2017 6 timer siden, Simbyxor skrev: Damer og kvinner har også lov til å svare. Gamle kjerringer også! Synes du duckface/trutmunn-poseringer er vakkert? Hvorfor ikke? Og du som gjør slike poseringer, for eksempel på Facebook: Hvorfor gjør du det egentlig? Er du klar over at du ser ut som et offer for både vepse- og solstikk? Denne gamle kjerringa liker ikke duckface! Men gjør meg til i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #16 Del Skrevet 29. mai 2017 Jeg ler alltid på bilder og ser heller ut som et rynketryne enn duckface haha Anonymkode: a1f59...10a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå