AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #1 Skrevet 29. mai 2017 Vi er et lesbisk par som bor sammen og vi har vært på festival i helgen. Det var en del samefolk der, og jeg vet at mange av de ikke tolererer homofili. Jeg og samboeren min danset selvsagt litt sammen også ser jeg to eldre samiske damer i 60 årene sitte å le av oss. Først så mista de bokstavelig talt øya når de så oss danse sammen, og klarte ikke slutte å glo. Jeg glodde tilbake og smilte. 😉 Tilslutt så sa jeg " Noe dere lurer på siden dere glor noe så jævlig"??? Da lo de til hverandre og gikk.. Var sammen med et homsevenne par av oss som også danset.. Hva tenker dere? Anonymkode: 76bc8...a39
Drakan Skrevet 29. mai 2017 #2 Skrevet 29. mai 2017 De gamle damene er for gammel til å forstå likeverd. 2
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. mai 2017 #3 Skrevet 29. mai 2017 De har nok levd under en stein og aldri sett 2 jenter danse sammen, så det var nok et sjokk for dem.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #4 Skrevet 29. mai 2017 Kjenner mange samer selv, og aldri registrert en dårligere holdning hos dem enn hos andre grupperinger. At derimot en del eldre mennesker (uavhengig av etnisitet) synes homofili er uvant, det merker jeg ofte. Anonymkode: 956d7...fb9 8
Gjest Ari Loys Skrevet 29. mai 2017 #5 Skrevet 29. mai 2017 "Lesbiskhet" er jo litt humor da. Det er tross alt ikke en ekte legning, slik mannlig homofili er.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #6 Skrevet 29. mai 2017 14 minutter siden, Ari Loys skrev: "Lesbiskhet" er jo litt humor da. Det er tross alt ikke en ekte legning, slik mannlig homofili er. Hva mener du er forskjell? Anonymkode: 76bc8...a39 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #7 Skrevet 29. mai 2017 17 minutter siden, Ari Loys skrev: "Lesbiskhet" er jo litt humor da. Det er tross alt ikke en ekte legning, slik mannlig homofili er. Hæ? Anonymkode: 826b5...f7d 3
Fru Uperfekt Skrevet 29. mai 2017 #8 Skrevet 29. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er et lesbisk par som bor sammen og vi har vært på festival i helgen. Det var en del samefolk der, og jeg vet at mange av de ikke tolererer homofili. Jeg og samboeren min danset selvsagt litt sammen også ser jeg to eldre samiske damer i 60 årene sitte å le av oss. Først så mista de bokstavelig talt øya når de så oss danse sammen, og klarte ikke slutte å glo. Jeg glodde tilbake og smilte. 😉 Tilslutt så sa jeg " Noe dere lurer på siden dere glor noe så jævlig"??? Da lo de til hverandre og gikk.. Var sammen med et homsevenne par av oss som også danset.. Hva tenker dere? Anonymkode: 76bc8...a39 Det er eldre mennesker og de har gjerne litt andre holdninger enn yngre. Kan og være at du har lagt mer i situasjonen enn nødvendig. 18 minutter siden, Ari Loys skrev: "Lesbiskhet" er jo litt humor da. Det er tross alt ikke en ekte legning, slik mannlig homofili er. Så forklar gjerne hva som gjør kvinnelig homofili så morsomt og hvorfor det ikke er like ekte som mannlig homofili. 3
daemonia Skrevet 29. mai 2017 #9 Skrevet 29. mai 2017 Bare jeg som lurer på hvilken festival det er som tiltrekker seg både unge og eldre sure damer på 50-60 år? 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #10 Skrevet 29. mai 2017 5 minutter siden, daemonia skrev: Bare jeg som lurer på hvilken festival det er som tiltrekker seg både unge og eldre sure damer på 50-60 år? Countryfestival. Anonymkode: 76bc8...a39
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #11 Skrevet 29. mai 2017 Tror du legger litt mer i det en nødvendig. Sa de at det var på grunn av av du er lesbisk? Eller kanskje de syntes håret ditt var morsomt? De sa jo ingenting? Anonymkode: 917da...a13 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #12 Skrevet 29. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tror du legger litt mer i det en nødvendig. Sa de at det var på grunn av av du er lesbisk? Eller kanskje de syntes håret ditt var morsomt? De sa jo ingenting? Anonymkode: 917da...a13 De hadde sett oss tidligere da vi satt der, men så fort vi og våres homofile gutter begynte å danse så skjønte jeg fort at det var pga det.. Skulle tro at voksne folk oppførte seg litt annerledes. Anonymkode: 76bc8...a39
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #13 Skrevet 29. mai 2017 Dere oppførte dere sikkert som de to damene da de var på deres alder. De mimret sikkert Anonymkode: a2b5f...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #14 Skrevet 29. mai 2017 Nei, de gjorde nok ikke det. Tror du hadde skjønt det selv hadde det vært du. Måten hun så på oss på og ikke flyttet blikket. Så ut som hun aldri hadde sett et menneske før.. Du liker vell heller ikke at folk ni glor på deg og ikke flytter blikket.. Anonymkode: 76bc8...a39
Aldrisur Skrevet 29. mai 2017 #15 Skrevet 29. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er et lesbisk par som bor sammen og vi har vært på festival i helgen. Det var en del samefolk der, og jeg vet at mange av de ikke tolererer homofili. Jeg og samboeren min danset selvsagt litt sammen også ser jeg to eldre samiske damer i 60 årene sitte å le av oss. Først så mista de bokstavelig talt øya når de så oss danse sammen, og klarte ikke slutte å glo. Jeg glodde tilbake og smilte. 😉 Tilslutt så sa jeg " Noe dere lurer på siden dere glor noe så jævlig"??? Da lo de til hverandre og gikk.. Var sammen med et homsevenne par av oss som også danset.. Hva tenker dere? Anonymkode: 76bc8...a39 Jeg tenker at de var lesbiske selv, men ikke har turt å komme ut av skapet pga. av det store bygdedyrets gammeldagse fordommer.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #16 Skrevet 29. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Countryfestival. Anonymkode: 76bc8...a39 Og der avslørte du deg. Lesbiske går nemlig ikke på countryfestival. Ikke var der arrangert noen countryfestival i Norge i helgen heller. Skal du først trolle, så vær nå i det minste litt intelligent. Anonymkode: c63bf...309 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #17 Skrevet 29. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der avslørte du deg. Lesbiske går nemlig ikke på countryfestival. Ikke var der arrangert noen countryfestival i Norge i helgen heller. Skal du først trolle, så vær nå i det minste litt intelligent. Anonymkode: c63bf...309 Hahahah! Lesbiske går ikke på country festival? Dummeste jeg har lest. Anonymkode: 917da...a13 3
TinaChristina Skrevet 29. mai 2017 #18 Skrevet 29. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der avslørte du deg. Lesbiske går nemlig ikke på countryfestival. Ikke var der arrangert noen countryfestival i Norge i helgen heller. Skal du først trolle, så vær nå i det minste litt intelligent. Anonymkode: c63bf...309 Jo det var countryfestival på Målselvfossen i helga. Men jeg lurer på hvordan noen bokstavelig talt kan miste øya....? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #19 Skrevet 29. mai 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og der avslørte du deg. Lesbiske går nemlig ikke på countryfestival. Ikke var der arrangert noen countryfestival i Norge i helgen heller. Skal du først trolle, så vær nå i det minste litt intelligent. Anonymkode: c63bf...309 Haha, å joda de går like mye på festival som alle andre.. Å jo, det var countryfestival i Målselv i helgen. Anonymkode: 76bc8...a39 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2017 #20 Skrevet 29. mai 2017 4 minutter siden, CaramelDevil skrev: Jo det var countryfestival på Målselvfossen i helga. Men jeg lurer på hvordan noen bokstavelig talt kan miste øya....? Er vell bare noen man sier. De glor som at de aldri har sett noen danse eller sett to kvinnfolk før.. SÅ jeg kaller det bare å miste øya. Hehe! Anonymkode: 76bc8...a39 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå